Praca Vendor Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Vendor Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Vendor Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Developing a network of vendors (including agencies and RPO providers) for specific types of hires across the globe 
  • Contributing to shaping of a global vendor strategy covering different types of hires depending on location and regional specifics 
  • Implementing and maintaining relationships with vendors globally, closely monitoring their performance and efficiency, addressing issues and mitigating risk
  • Managing vendor activities and maintaining both new and existing vendor relationships 
  • Accessing vendors’ products, inquiring about their services, negotiation of pricing and communicating any product or service-related concerns 
  • Identifying cost reduction and efficiency opportunities and contributing to the achievement of efficiency targets for specific regions 
  • Advising on tailored made solution for vendor strategy depending on hiring needs and changes in specific countries 
  • Establishing assessment standards of the approved vendor performance 
  • Organizing and tracking document flow between the Company and vendors 

Wymagania

  • Have an University Degree 
  • At least 8-10 years of relevant experience in contract management and vendor selection process (ideally gained within international environment with good understanding of recruitment industry across various locations) 
  • Fluency in English (written and spoken) 
  • Proven expertise in vendor relationship building, management, recruitment contract management 
  • Good knowledge of the Talent Attraction/Acquisition industry 
  • Excellent analytical, problem-solving and organizational skills 
  • Ability to handle multiple tasks with different deliverables and deadlines

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan 
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them 
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)