CBRE

CBRE CORPORATE OUTSOURCING

 

CBRE Corporate Outsourcing działa w modelu Share Service Center, którego kluczową rolę odgrywa świadczenie szerokiego wahlarza usług finansowo-księgowych dla klientów zewnętrznych jak i innych oddziałów CBRE na świecie. Nasza firma rozpoczęła swoją działalność w 2008 jako zespół kilkunastoosobowy, a obecnie zatrudnia ponad 960 osób. CBRE jest firmą outsourcingową obsługującą procesy finansowo-księgowe z zakresu: PTP, RTR, OTC, CVS, Lease Administration dla obszarów Advisory & Transactions oraz Global Workplace Solution (GWS).

Wypracowane przez lata oraz wielokrotnie sprawdzone rozwiązania poparte specjalistyczną wiedzą pozwalają na efektywne zarządzanie procesami oraz mają odzwierciedlenie w doskonałych wynikach i jakości świadczonych usług. Zaufanie naszych klientów sprawia, że każdego roku zwiększamy zakres świadczonych działań, co buduje znaczną przewagę konkurencyjną CBRE względem innych firm o takim samym profilu działalności. W ciągu ostatnich kilku lat przejeliśmy do obsługi wiele międzynarodowych koncernów co potwierdza, że nasza firma stale się rozwija i umacnia swoją pozycję

 

 

Co zyskujesz dołączając do nas

  • Stabilne warunki zatrudnienia
    Będziesz pracować w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku

  • Program rozwoju zawodowego
    Dostaniesz szansę uczenia się od Najlepszych poprzez udział w wewnętrznych kursach i programach międzynarodowych, które pozwolą Ci podróżować, a także zobaczyć, jak pracujemy w różnych miejscach na świecie. Dział L&D zadba o Twój rozwój poprzez prowadzenie wielu szkoleń z zakresu miekkich i twardych kompetencji. Wspieramy w nauce jezyków obcych, studiach podyplomowych oraz wybranych certyfikacjach

  • Kultura miejsca pracy
    Otrzymasz wsparcie z naszej strony w zakresie pracy w domu oraz bezpieczne i komfortowe biuro z salą do relaksu, salą rozrywkową, kreatywnymi laboratoriami i pięknym tarasem. Wszystko to sprawia, że nasze biuro jest miejscem, w którym chcesz być. Jesteśmy świetnie zlokalizowani w pobliżu stacji metra Wilanowska

  • Działania na rzecz dobrego samopoczucia
    Razem tworzymy środowisko, w którym zadbamy o Twoje samopoczucie poprzez inicjatywy prozdrowotne i rekreacyjne (joga, zajęcia online, koła zainteresowań sportowych)

  • Dokonasz zmiany w Świecie, który cię otacza
    Stworzymy Ci wiele okazji do pokazania, że mamy wpływ na to, by świat był lepszy. Będziesz miał możliwość tworzyć i uczestniczyć w naszych inicjatywach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń
    Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport lub multikafeteria i wiele innych będą dla Ciebie dostępne już od pierwszego dnia pracy

  • Międzynarodowe środowisko
    Będziesz rozwijać się w wielojęzycznej społeczności, w której ceniona jest różnorodność

  • Wsparcie w trudnych czasach w sytuacjach kryzysowych
    W razie potrzeby otrzymasz wsparcie psychologiczne. Będziesz mógł wziąć udział w: zajęciach sportowych online (joga, aktywizacja ruchowa), szkoleniach online, Induction online. Otrzymasz również wsparcie naszego lokalnego zespołu IT w zakresie serwisu, sprzętu technicznego i oprogramowania podczas pracy w domu

 

 

 

 

Proces rekrutacyjny

Obecnie rekrutację prowadzimy w pełni zdalnie.  Na liście otwartych stanowisk wybierz to które Cię interesuje i wyślij swoje CV. 
Niektóre etapy rekrutacji mogą się różnić w zależności od roli, o którą się ubiegasz.

  • Etap 1 - Rozmowa telefoniczna

Będziesz mieć okazję porozmawiania z jednym z naszych rekruterów na temat zarówno roli, o którą się ubiegasz, jak i dotychczasowej ścieżki kariery. Część tej rozmowy będzie prowadzona w języku angielskim.

  • Etap 2 - Rozmowa kwalifikacyjna online 1

Jest to pierwsze spotkanie z liderami z wybranych linii biznesowych i szansa na zaprezentowanie się rekruterom.

W zależności od roli, możesz zostać poproszony o wykonanie dodatkowo testu Excel lub rozwiązanie case study. Część rozmowy będzie prowadzona w języku angielskim.

  • Etap 3 - Rozmowa kwalifikacyjna online 2 (w zależności od roli)

Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona przez klienta. Często jest to finalny etap rekrutacji.

  • Etap 4 - Feedback

Otrzymasz informację zwrotną, zarówno gdy będzie to pozytywne, jak i negatywne rozpatrzenie Twojej aplikacji. Informację zwrotną otrzymasz poprzez rozmowę telefoniczną lub wiadomość email.

  • Oferta

W przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacji skontaktujemy się z Toba z ofertą pracy. 

 

kariera https://www.cbre.pl/en/services/occupiers/corporate-outsourcing

 

Komentarze (0)