Praca SAP Security Operations Manager Warszawa, mazowieckie

Praca SAP Security Operations Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | SAP Security Operations Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • providing security expertise and to support the daily operations and effective performance of the business solution (application/support maintenance);
  • managing the resolution of minor, routine and complex incidents & minor change/service requests and to deliver timely and quality solutions to the users;
  • developing new processes to streamline our delivery as Global IT to our JTI customers;
  • managing all SAP user provisioning within JTI and maintenance of the GRC application and coordination in the interim;
  • SAP Security Optimization Service report, Early Watch Alert reports and SAP Security Patches;
  • exceeding all internal SLAs and It KPIs when providing customer service to the business, seeking customer service level improvements at all times;
  • key role in managing cyber-attack risks and be involved in reducing the SAP landscape vulnerabilities;
  • responsible for the operational support for the GRC end to end processes for Role Access provisioning in JTI;
  • managing the strict compliance to all J-SOX controls, JTI Security Policies and Procedures and meets all Internal & External audit requirements.

Wymagania

  • 2+ years working experience with SAP and SAP security systems, in the areas of security application support and customer service in a global environment;
  • strong working knowledge and experience of BW(NetWeaver 7.0),  SAP HR (ECC 6.0 or Higher), ECC R/3 and / or HANA;  SRM, GRC 10.0 and EP security concepts;
  • ITIL working knowledge;
  • Detailed knowledge of application/role testing, test procedures and test scenarios;
  • Configuration experience in SAP security modules;
  • Analytical & Detail oriented;
  • Fluent English (written & spoken);
  • ability to work effectively in a diversified team under pressure situations;
  • Excellent communication and inter-personal skills.

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance;
  • employment contract;
  • ambitious goal of ensuring our SAP application landscape can be adapted to support the new business delivery model whilst ensuring application integrity, security, availability, and meets confidentiality requirements;
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices.

Komentarze (0)