Praca Młodszy Specjalista Service Desk Łódź, łódzkie

Praca Młodszy Specjalista Service Desk Łódź, łódzkie

Asseco Data Systems profil

Asseco Data Systems

Asseco Data Systems = elastyczność małej firmy + stabilność giganta IT. Dostarczamy produkty, usługi i rozwiązania informatyczne bazujące na oprogramowaniu własnym oraz firm trzecich dla przedsiębiorstw oraz administracji samorządowej. Naszym celem jest bycie wiarygodnym partnerem w tworzeniu, rozwijaniu i utrzymaniu systemów informatycznych oraz specjalistycznych usług. Zatrudniamy ponad 900 osób.

Firma: Asseco Data Systems | Młodszy Specjalista Service Desk

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych,
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów,
  • udział w testach wewnętrznych aplikacji (UAT),
  • Wykonywanie wdrożeń (produkcyjnych/testowych)
  • Administracja aplikacjami

Wymagania

  • Znajomość notacji BPMN - poziom średni (tak, aby umieć samodzielnie zamodelować dany proces),
  • SQL – podstawowa znajomość (umiejętność pisania select’ów, złączeń tabel, itp.),
  • Linux – podstawy obsługi systemu z poziomu terminala/ssh (np. poruszanie się po drzewie katalogów, edycja plików, itp.),
  • Wykształcenie wyższe/w takcie studiów (z zagwarantowaniem pełnej dostępności do pracy w godzinach biznesowych),
  • Język angielski – głównie stosowany w bazach danych (nazwy struktur),
  • Mile widziane doświadczenie: w testowaniu aplikacji biznesowych, kontakcie z klientem (np. praca w helpdesk/servicedesk), doświadczenie w administracji PostgreSQL – dodatkowy atut
  • Dociekliwość,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientem,
  • Poczucie obowiązkowości, terminowości

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe
  • dofinansowanie do wypoczunku
  • fundusz kulturalny
  • karta sportowa

Komentarze (0)