Praca Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Supply Chain & Customer Service Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Coordinate the phase-in and phase-out of the portfolio for designated markets / customers.
  1. Maintain the Master Data (customer/material master) and apply the in-place demand change process regarding production requirement changes 
  • Process Sales and Purchase Orders within SAP
  1. Ensure continuous supply and manage shipments of JTI products.
  2. Process the shipments in the Transportation Module as per standard processes and monitor the delivery. 
  • Liaise with the forwarders/carriers for transport document establishment.
  1. Establish SAP and non-SAP documentation.
  • Ensure own back up materials is kept up to date, monitor hand over business activities. 
  1. Support questions from the internal&external auditors.
  2. Review and comment American Sarbanes-Oxley Act reports embedded in the Company's Order to Cash, Procure to Pay and Inventory Managment processes.
  • Create company service related purchase orders as recorded.
  1. Collaborate with Finance for any related to Accounts Receivable/Accounts Payable matters and month /quarter/year end closing. 
  2. Check and approve or reject the release of blocked invoice documents from 3rd party/interco suppliers. 

Wymagania

  • High School Diploma and / or Commercial Diploma 
  • 1-3 years of experience in the area of Supply Chain/Customer Service in a multinational company
  • Fluent in English (written & spoken). Any additionnal language(s) is/are an asset
  • Experienced in SAP ECC/APO experience or other ERP; MS Office package

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • ambitious goal to set up new Global Business Center
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions 
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)