E–marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

E- marketing to propozycja kształcenia, która pozwala zagłębić się w przestrzeń projektowania nowoczesnych kampanii reklamowych. Studenci zdobywają gruntowną wiedzę na temat możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej, a także zasad funkcjonowania rynku w wirtualnym środowisku. Oznacza to, że poruszają się po zagadnieniach: marketingu mobilnego, strategii promocji, strategii biznesowych CRM, badań marketingowych czy zarządzania agencją marketingową.

Najważniejsze jest to, że studenci E- marketingu nabywają umiejętności w zakresie projektowania kampanii reklamowych. Uczą się jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords, jak również stosować techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.

Absolwenci E- marketingu wyróżniają się konkretną wiedzą i konkretnymi umiejętnościami. Mają opanowane projektowanie skutecznych kampanii reklamowych, analitykę działań internetowych, a także narzędzia analityczne służące do monitoringu social mediów. Z pozyskanym wykształceniem mogą pracować przede wszystkim w: agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, portalach internetowych, firmach doradczych oraz działach marketingu.

 

Uczelnie, gdzie E–marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Akademia WIT w Warszawie

Akademia WIT w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)