Praca Legal Associate Warszawa, mazowieckie

Praca Legal Associate Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Legal Associate

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Responding to legal administration requests coming in from GBS customer countries, using the ServiceNOW system and other systems as required by the specific GBS customer. Maintaing relationships with GBS customers. Ensuring high quality and timely service to GBS customers.
  • Contributing to improving GBS internal procedures, workflows and tools, and creation of resilient, strong organisation focused on effectiveness and quality.
  • Providing general administration support to the LRA department.
  • Carrying out initial reviews of legal correspondence/documents, liaising with internal GBS and external partners  as required. Performing accurate legal research and analysis. Preparing and formatting legal and management reports (regular and ad-hoc). Acting as the “go to” person for Legal Admins.
  • Training new hires, acting as Owner or SME for certain processes/systems. Managing various tasks and projects as they arise and upon manager’s request.

Wymagania

  • Law Graduate, preferably Master Degree.
  • Fluent Polish and English, any of the following languages will be an advantage: German, French.
  • Minimum 2 years of experience in Legal Operations/Administrative support. Expertise and proven record in using global admin systems (e.g.,ServiceNOW, SAP, Legal Tracker, contract management systems).
  • Excellent communication skills
  • Excellent planning, organising and prioritization skills
  • Proficient MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • An ambitious goal to set up a new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals, and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)