Staże Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • wspieraniem działań zespołu produktów innowacyjnych w realizacji zadań długo i krótkoterminowych oraz w tematach operacyjnych (Legal SP/ PR/ PO/ MIGO/ awizacje/ KOFAX)
  • współpracą z agencjami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów graficznych oraz z innymi dostawcami (np. gadżetów)
  • przygotowaniem i wdrażaniem akcji Internal PR
  • wspieraniem kampanii marketingowych online oraz offline: bieżąca współpraca z agencjami, monitorowanie przebiegu kampanii, koordynowanie przydzielonych zadań oraz przygotowanie podsumowań bazujących na raportach
  • tworzeniem treści w kanałach Social Media (FB)
  • przygotowywaniem ad-hocowych prezentacji brandowych
  • przygotowaniem raportów związanych z sytuacją rynkową (na podstawie dostępnych danych)

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami i śledzisz trendy panujące w marketingu i social mediach
  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością
  • wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy
  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
  • myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje
  • posiadasz zmysł estetyczny i dużą wyobraźnię
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
  • dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku

Oferujemy

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy z możliwością dopasowania swoich zajęć
  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów
  • pracę w otwartej atmosferze: w nowoczesnym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią i świętują wspólnie różne, nietypowe okazje
  • konkursy z nagrodami dedykowane stażystom
  • szkolenia w zakresie kompetencji miękkich i twardych
  • dostęp do różnicowanej bazy możliwości rozwojowych
  • wspólne integracje ze stażystami z innych obszarów biznesowych

Komentarze (0)