Praca Consumer Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Consumer Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Consumer Intelligence Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Zarządzanie badaniami marketingowymi dla JTI Polska (badania ciągłe oraz ad hoc)
  • Diagnozę potrzeb badawczych wewnątrz firmy, proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych, analizę oraz prezentację wyników
  • Przygotowywanie rekomendacji i dostarczanie insightów kluczowych dla podejmowania strategicznych decyzji biznesowych
  • Monitorowanie trendów rynkowych i konsumenckich, informowanie o znaczących zmianach w zachowaniach konsumentów, wskazywanie szans i zagrożeń
  • Tłumaczenie zagadnień biznesowych na potrzeby badawcze oraz zwrotnie - wniosków na język biznesu
  • Cykliczne raportowanie wyników rynkowych JTI, rozwój raportów i narzędzi do raportowania
  • Współpraca z lokalnymi zespołami marketingu i sprzedaży, z HQ i globalnymi zespołami 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, socjologia, psychologia
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zespołach badań marketingowych
  • Znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2/C1)
  • Bardzo dobrą znajomość programów MS Excel, Power Point i Word
  • Znajomość programu statystycznego SPSS lub innego (dodatkowy atut)
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Bardzo dobrą organizację czasu i pracy, jesteś samodzielny, rzetelny i terminowy
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w grupie, podejmujesz inicjatywę i sprawnie porozumiewasz się z osobami na różnych poziomach w firmie

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki j. angielskiego, karta sportowa, samochód służbowy
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas
  • Hybrydowy system pracy 50/50 

Komentarze (0)