Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
The position of AP Team Lead focuses on supervising the daily activities of a team, developing team's capabilities and driving continuous improvement agenda in operations. The objective of the role is to achieve multiple goals set up according with business priorities in multiple areas (talent management; projects & resources; following operational foundations set up for a department; implementation of steady-state governance & Customer focus).
What will you do – responsibilities:
• Talent & Team Management
Keeping high engagement & motivation in a team, building new team capabilities and creating a succession & back-up plan for key positions; developing team-members through mentoring & coaching practices. Creation & implementation of retention strategies. Creation of supportive team culture based on reliability, trust and collaboration; support with implementation of well-being practices.
• Daily Operations
Supervision of AP operations executions in order to deliver the processes according to established KPIs & business requirements. Coordination of MEC and YEC activities. Supervision of proper operational & JSOX controls execution. Planning the operations and resources accordingly (capacity and workload management). Evaluation of performance and implementation of practices in order to improve productivity & effectiveness. Effective dealing with escalations & issue resolution.
• Transitions, transformations and projects
Initiation and coordination of transitions and transformation projects, driving and implementing process improvement through standardization and automation initiatives, best practice introduction.
• Stakeholders Management
Driving & leading different discussions/negotiations with multiple stakeholders. Focusing on customer intimacy by fostering partnership with GBS customers and proactively plan together. Creating strong relationship & establishing effective cooperation with other departments.
Wymagania