Praca Certification and Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Certification and Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Certification and Engagement Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Manage Top Employer certification process on a Global level providing guidance/instructions
  • Complete the Global survey and validation obtaining process information, data and supporting documentation
  • Collaborates with the service providers, with core internal project members and interacts reginal key survey stakeholders/coordinators
  • Works to ensure high quality mapping of internal data to survey and troubleshoots associated data quality issues
  • Ensures timely development and delivery of communication toolkit for project coordinators
  • Work with survey provider
  • Provide expert advice on the Employee Engagement Survey toolkit, software etc.

Wymagania

  • You have an University degree
  • Cross functional knowledge/experience in FMCG company
  • Project management experience on large-scale projects / or 2+ years HR experience
  • Result-oriented and pro-active approach
  • Attention to detail and creativity
  • Excellent communication skills (including strong verbal reasoning)
  • Excellent project management skills
  • Strong command of English Language (oral and written)
  • Good knowledge of Microsoft Office suite and analytical tools

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)