Praca Certification and Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Certification and Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Certification and Engagement Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Manage Top Employer certification process on a Global level providing guidance/instructions
  • Complete the Global survey and validation obtaining process information, data and supporting documentation
  • Collaborates with the service providers, with core internal project members and interacts reginal key survey stakeholders/coordinators
  • Works to ensure high quality mapping of internal data to survey and troubleshoots associated data quality issues
  • Ensures timely development and delivery of communication toolkit for project coordinators
  • Work with survey provider
  • Provide expert advice on the Employee Engagement Survey toolkit, software etc.

Wymagania

  • You have an University degree
  • Cross functional knowledge/experience in FMCG company
  • Project management experience on large-scale projects / or 2+ years HR experience
  • Result-oriented and pro-active approach
  • Attention to detail and creativity
  • Excellent communication skills (including strong verbal reasoning)
  • Excellent project management skills
  • Strong command of English Language (oral and written)
  • Good knowledge of Microsoft Office suite and analytical tools

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)