Praca Process Improvement Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Process Improvement Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Process Improvement Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Supporting to baseline the operational performance of the processes in scope for the transition
  • Working directly with markets representatives
  • Identifying any metrics of KPIs gaps
  • Implementation a Quality, Kaizen, LEAN and 6Sigma awareness training in readiness to be shared to the whole GBS organization
  • Implementation of Operational Excellence methodology from improvement opportunity identification
  • Supporting process improvement activities with process owners/markets as deemed appropriate
  • Managing the development of KPIs and monitor target achievements
  • Managing the data collection
  • Providing insight for the root cases that stay in the way of performance improvement
  • Participation in the process design sessions for technical architecture sign off

Wymagania

  • Have un University Degree (Economics, Business Administration, Engineering or Science)
  • Minimum 2-3 years of experience in a multinational company in a similar position
  • Proficient computer skills (MS Office, Advanced Excel)
  • Fluent English (both written and spoken)
  • Good communication skills (written and spoken)
  • Strong level of business understanding
  • Prior experience with big scale project management
  • Strong leadership mindset

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)