Praca Process Improvement Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Process Improvement Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Process Improvement Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Supporting to baseline the operational performance of the processes in scope for the transition
  • Working directly with markets representatives
  • Identifying any metrics of KPIs gaps
  • Implementation a Quality, Kaizen, LEAN and 6Sigma awareness training in readiness to be shared to the whole GBS organization
  • Implementation of Operational Excellence methodology from improvement opportunity identification
  • Supporting process improvement activities with process owners/markets as deemed appropriate
  • Managing the development of KPIs and monitor target achievements
  • Managing the data collection
  • Providing insight for the root cases that stay in the way of performance improvement
  • Participation in the process design sessions for technical architecture sign off

Wymagania

  • Have un University Degree (Economics, Business Administration, Engineering or Science)
  • Minimum 2-3 years of experience in a multinational company in a similar position
  • Proficient computer skills (MS Office, Advanced Excel)
  • Fluent English (both written and spoken)
  • Good communication skills (written and spoken)
  • Strong level of business understanding
  • Prior experience with big scale project management
  • Strong leadership mindset

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)