Digital marketing - studia podyplomowe w Trójmieście

Digital marketing - studia podyplomowe w Trójmieście

Digital marketing - studia podyplomowe w Trójmieście
Dodaj do ulubionych

Digital marketing - studia podyplomowe w Trójmieście

Studia na kierunku digital marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej. 

Digital marketing to studia podyplomowe w Trójmieście, które przekazują wiedzę na temat technik zarządzania i planowania kampanii marketingowych w przestrzeniach wirtualnych. Słuchacze mają też możliwość nabycia umiejętności związanych z planowaniem i prowadzeniem kampanii sprzedażowych w mediach społecznościowych czy sklepach internetowych.

Studia przygotowują absolwentów projektowania i wdrażania idealnie dopasowanej do odbiorców kampanii online. Słuchacze nauczą się, jak szukać informacji o odbiorcach, aby ich lepiej poznać.

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

Studia w Trójmieście na kierunku digital marketing, nie mają sprecyzowanych wymagań co do posiadanych przez kandydatów umiejętności i wiedzy. Konieczne jest jednak przedstawienie podczas rekrutacji dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Studia przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych, bez względu na kierunek ukończonych studiów (I, II stopień lub jednolite studia magisterskie). Mogą jednak wiązać z dodatkowymi opłatami, a liczba miejsc jest z góry określona i ograniczona. Kandydaci przyjmowani się na podstawie kolejności wysłanych zgłoszeń.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING?

Studia na kierunku digital marketing, prowadzone są w trybie niestacjonarnym, co oznacza, że zjazdy odbywają się weekendowo. Program nauczania zawiera 180 godzin zajęć, takich jak np.:

  • Kampanie Google AdWords
  • Optymalizacja produktu internetowego pod wyszukiwarki (SEO)
  • Przygotowanie kampanii Facebook ads
  • Strategia mailingowa – budowa bazy adresowej, segmentowanie grup docelowych
  • Badanie efektywności działań e-marketingowych
  • Budowanie świadomości marki
  • Psychologia reklamy
  • Ewolucja i modele serwisów internetowych.

Studia stanowią więc połączenie umiejętności cyfrowych z wiedzą psychologiczną. Dlatego dedykowane są dla osób interesujących się marketingiem internetowym oraz psychologią reklamy.

To także propozycja dla pracowników działów marketingu małych i dużych firm oraz dla osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje związane ze światem online.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku digital marketing możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci mają umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego z zastosowaniem pozyskanej w trakcie studiów wiedzy dotyczącej instrumentów marketingu internetowego.

W ramach kształcenia słuchacze poszerzają wiedzę w zakresie e-marketingu. Absolwent bez problemu porusza się po zagadnieniach związanych z planowaniem i organizacją kampanii online, kampanii realizowanych w mediach społecznościowych i sklepach internetowych.

Program studiów przygotowuje ich do efektywnego zarządzania marketingiem w firmach zorientowanych na działalność w sieci. Absolwent ma także obszerną wiedzę z zakresu:

  • Psychologii i zachowania e-konsumenta,
  • Marketingu w mediach społecznościowych,
  • Narzędzi pracy marketingowca,
  • Video i contentu marketingu.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING?

Studia na kierunku digital marketing trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING

Absolwenci kierunku digital marketing pozwalają podejmować działania w działach marketingowych. To także idealny wybór dla osób, które chcą pełnić funkcję menedżera odpowiedzialnego za planowanie i organizowanie kampanii marketingowych online, kampanii w mediach społecznościowych i sklepach internetowych.

Absolwent ma niezbędną wiedzę także w zakresie efektywnej optymalizacji kosztów związanych z reklamą.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital marketing

  • Dział marketingu,
  • Menedżer do spraw planowania i organizowania kampanii marketingowych online,
  • Menedżer odpowiedzialny za planowanie i organizowanie kampanii w mediach społecznościowych,
  • Menedżer odpowiedzialny za planowanie i organizowanie kampanii w sklepach internetowych.

Studia podyplomowe na kierunku digital marketing pozwalają powiększyć wiedze w zakresie e-marketingu, a także znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu.

Komentarze (0)