04.03.2024
Marketing i sprzedaż to wyrazy odmieniane przez wszystkie przypadki. To zagadnienia, które mówiąc z przymrużeniem oka – żyć bez siebie nie mogą, przynajmniej według tych, którzy prowadzą jakiekolwiek działania związane z biznesem. Czym jest dobry marketing? Nie trzeba być znawcą tematu, aby odgadnąć, że dobry marketing to taki, który przynosi korzyści i wpływa na wzrost zainteresowania produktem czy usługą. A jakie są narzędzia i metody dobrego marketingu? Niezależnie od tego czym one się wyróżniają, można śmiało powiedzieć, że z racji rozwoju nowoczesnych technologii jest ich coraz więcej. Przekonać się o tym można wybierając studia w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi.
Studia na kierunku marketing i sprzedaż w UNIWERSYTET WSB MERITO ŁÓDŹ | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi umożliwia pozyskanie wiedzy i umiejętności, które razem tworzą podstawę do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, komunikacją rynkową i sprzedażą. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami projektowania badań marketingowych, narzędziami komunikacji wspierającymi efektywność współpracy z klientami, zasadami analizowania danych i opracowywania strategii marketingowych, zasadami budowania relacji z klientami i partnerami rynkowymi, metodami prowadzenia negocjacji biznesowych, jak również metodami zarządzania dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz optymalizacji stron internetowych.
Marketing i sprzedaż główne przedmioty:
Studenci Marketingu i sprzedaży w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi mogą zdobywać szczegółową wiedzę w obszarze dwóch specjalności. Są to: E- marketing oraz Innowacje w procesach sprzedaży. Dzięki nim zaznajamiają się między innymi z: metodami projektowania produktów i usług, procesem kreowania marki i wprowadzania jej na rynek, zarządzaniem ceną i dystrybucją, marketingiem mobilnym czy specyfiką zachowania konsumentów w Internecie.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki i otrzymaniu dyplomu? Absolwenci studiów na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi posiadają wiedzę i określone umiejętności. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: zarządzania zespołem, marketingu mobilnego, zarządzania marką, marketingu B2B, technik sprzedaży, specyfiki zachowania konsumentów w sieci, optymalizacji stron internetowych, budowania relacji z klientem, negocjacji w biznesie. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: specjaliści do spraw marketingu, specjaliści SEO / SEM, specjaliści do spraw sprzedaży, doradcy klienta, specjaliści do spraw kluczowych klientów, analitycy internetowi.
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet WSB Merito Łódź