Media społecznościowe i marketing cyfrowy

Media społecznościowe i marketing cyfrowy

25.06.2025

Media społecznościowe i marketing cyfrowy – Uniwersytet VIZJA rekrutacja 2025/2026

Media społecznościowe i marketing cyfrowy to propozycja kształcenia, adresowana do osób, które pragną połączyć pasję i zainteresowanie światem mediów społecznościowych z profesjonalnym wykształceniem, stanowiącym podstawę do prowadzenia działań zawodowych w tym zakresie. Kierunek, oferowany przez Uniwersytet VIZJĘ, pozwala zagłębić się w każdy element przestrzeni social mediów, a wszystko za sprawą licznych warsztatów, laboratoriów, ćwiczeń i wykładów, prowadzonych przez pracowników agencji marketingowych, specjalistów od public relations, a także twórców internetowych. Kierunki studiów w Warszawie tworzą długą listę rozmaitych kierunków, ale właśnie ten pozwala zamienić pasję w sposób na życie zawodowe.

Studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy w UV
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne, online
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Jakie przedmioty zdawać na maturze

Studia I stopnia

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Media społecznościowe i marketing cyfrowy - opis kierunku

Kształcenie na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI umożliwia pozyskanie wiedzy z obszarów ekonomii i finansów oraz nauki o komunikacji społecznej i mediach. Studenci zaznajamiają się między innymi z: procesami i mechanizmami ekonomiczno- społecznymi zachodzącymi w skali lokalnej i globalnej, procesami zachodzącymi na rynkach, współczesnymi technikami i narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w przestrzeni mediów społecznościowych, współczesnymi koncepcjami kreowania wizerunku w przestrzeni mediów społecznościowych i komunikacji public relations, narzędziami i technikami marketingowymi, jak również głównymi trendami w branży mediów i reklamy.

Ponadto poznają: formy komunikacji public relations, metody diagnozowania i prognozowania zjawisk w marketingu, zasady modelowania procesów marketingowych i komunikacji w mediach społecznościowych, a także specjalistyczną terminologię w zakresie mediów społecznościowych oraz marketingu cyfrowego i komunikacji biznesowej.

 

Program studiów i przedmioty

Studenci kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy poruszają się po licznych zagadnieniach. Uczestniczą w zajęciach, podczas których poznają funkcjonowanie sfery biznesowej, zasady kreacji marki i wizerunku oraz formy promocji działalności w mediach społecznościowych. W programie znaleźć można między innymi takie przedmioty jak:

  • budowanie marki osobistej,
  • wprowadzenie do psychologii,
  • budowanie strategii social media,
  • podstawy komunikacji społecznej,
  • kampanie reklamowe w marketingu cyfrowym,
  • narzędzia analityczne mediów społecznościowych,
  • prawo prasowe, mediów i własności intelektualnej,
  • autoprezentacja i autokreacja w mediach społecznościowych,

 

Nabywane umiejętności

Media społecznościowe i marketing cyfrowy to kierunek dostarczający specjalistycznej, konkretnej wiedzy, ale istotnym elementem kształcenia jest także rozwijanie jasno określonych umiejętności. Jakich? Między innymi w zakresie: przeprowadzania analizy mediów społecznościowych, przeprowadzania analizy trendów, opracowywania i wdrażania strategii marketingowych, posługiwania się narzędziami oraz oprogramowaniem komputerowym, stosowania zróżnicowanych technik prezentacji, jak również korzystania ze zróżnicowanych źródeł informacji.

 

Praca po studiach

Co po studiach? W jaki sposób wykorzystać zdobyte wykształcenie? Absolwenci studiów na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI wyróżniają się szczegółową wiedzą, konkretnymi umiejętnościami oraz cennymi kompetencjami społecznymi. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: komunikacji masowej, procesu budowania wizerunku w sieci, tworzenia kampanii i strategii komunikacji, analizy zachowania konsumentów czy zarządzania firmą w branży medialnej. Z pozyskanym wykształceniem mogą pracować jako: specjaliści do spraw marketingu cyfrowego, specjaliści do spraw mediów społecznościowych, twórcy internetowi, specjaliści do spraw public relations czy specjaliści do spraw zarządzania treścią.

 

Opinie

Media społecznościowe i marketing cyfrowy to kierunek, który odpowiada potrzebom i wymaganiom współczesności, ponieważ każda firma, instytucja czy przedsiębiorstwo poszukuje nowych kanałów komunikacji, nowych form promocji działalności. Chcąc pozyskać wysokiej jakości, praktyczne wykształcenie w tym zakresie należy zdecydować się na studia w Warszawie i wybrać ofertę omawianej przez nas szkoły wyższej. Jakie ma Uniwersytet VIZJA opinie? Oliwia, studentka Mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego mówi:

„Na Uniwersytecie VIZJI swoje miejsce odnajdą osoby z różnymi zainteresowaniami i planami na przyszłość. Studia są nie tylko ciekawe, ale przede wszystkim praktyczne, a zatem pozwalają zdobyć wykształcenie, które faktycznie można wykorzystać, które ma rzeczywiste zastosowanie.”

 

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując kierunek Media społecznościowe i marketing cyfrowy na VIZJI:

Absolwent kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • podstaw komunikacji społecznej,
  • kreowania wizerunku,
  • budowania marki osobistej,
  • podstaw optymalizacji stron internetowych,
  • retoryki i erystyki w mediach społecznościowych,
  • narzędzi analitycznych mediów społecznościowych,
  • podstaw grafiki komputerowej,
  • zarządzania kryzysem wizerunkowym.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy:

Absolwent kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI znajdzie zatrudnienie między innymi jako:

  • specjalista do spraw marketingu cyfrowego,
  • specjalista do spraw mediów społecznościowych,
  • twórca internetowy,
  • specjalista do spraw public relations,
  • specjalista do spraw zarządzania treścią.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet VIZJA

Komentarze (0)