Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
25.06.2025
Media społecznościowe i marketing cyfrowy to propozycja kształcenia, adresowana do osób, które pragną połączyć pasję i zainteresowanie światem mediów społecznościowych z profesjonalnym wykształceniem, stanowiącym podstawę do prowadzenia działań zawodowych w tym zakresie. Kierunek, oferowany przez Uniwersytet VIZJĘ, pozwala zagłębić się w każdy element przestrzeni social mediów, a wszystko za sprawą licznych warsztatów, laboratoriów, ćwiczeń i wykładów, prowadzonych przez pracowników agencji marketingowych, specjalistów od public relations, a także twórców internetowych. Kierunki studiów w Warszawie tworzą długą listę rozmaitych kierunków, ale właśnie ten pozwala zamienić pasję w sposób na życie zawodowe.
Studia na kierunku media społecznościowe i marketing cyfrowy w UV | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne, online |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Studia I stopnia
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Kształcenie na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI umożliwia pozyskanie wiedzy z obszarów ekonomii i finansów oraz nauki o komunikacji społecznej i mediach. Studenci zaznajamiają się między innymi z: procesami i mechanizmami ekonomiczno- społecznymi zachodzącymi w skali lokalnej i globalnej, procesami zachodzącymi na rynkach, współczesnymi technikami i narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w przestrzeni mediów społecznościowych, współczesnymi koncepcjami kreowania wizerunku w przestrzeni mediów społecznościowych i komunikacji public relations, narzędziami i technikami marketingowymi, jak również głównymi trendami w branży mediów i reklamy.
Ponadto poznają: formy komunikacji public relations, metody diagnozowania i prognozowania zjawisk w marketingu, zasady modelowania procesów marketingowych i komunikacji w mediach społecznościowych, a także specjalistyczną terminologię w zakresie mediów społecznościowych oraz marketingu cyfrowego i komunikacji biznesowej.
Studenci kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy poruszają się po licznych zagadnieniach. Uczestniczą w zajęciach, podczas których poznają funkcjonowanie sfery biznesowej, zasady kreacji marki i wizerunku oraz formy promocji działalności w mediach społecznościowych. W programie znaleźć można między innymi takie przedmioty jak:
Media społecznościowe i marketing cyfrowy to kierunek dostarczający specjalistycznej, konkretnej wiedzy, ale istotnym elementem kształcenia jest także rozwijanie jasno określonych umiejętności. Jakich? Między innymi w zakresie: przeprowadzania analizy mediów społecznościowych, przeprowadzania analizy trendów, opracowywania i wdrażania strategii marketingowych, posługiwania się narzędziami oraz oprogramowaniem komputerowym, stosowania zróżnicowanych technik prezentacji, jak również korzystania ze zróżnicowanych źródeł informacji.
Co po studiach? W jaki sposób wykorzystać zdobyte wykształcenie? Absolwenci studiów na kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI wyróżniają się szczegółową wiedzą, konkretnymi umiejętnościami oraz cennymi kompetencjami społecznymi. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: komunikacji masowej, procesu budowania wizerunku w sieci, tworzenia kampanii i strategii komunikacji, analizy zachowania konsumentów czy zarządzania firmą w branży medialnej. Z pozyskanym wykształceniem mogą pracować jako: specjaliści do spraw marketingu cyfrowego, specjaliści do spraw mediów społecznościowych, twórcy internetowi, specjaliści do spraw public relations czy specjaliści do spraw zarządzania treścią.
Media społecznościowe i marketing cyfrowy to kierunek, który odpowiada potrzebom i wymaganiom współczesności, ponieważ każda firma, instytucja czy przedsiębiorstwo poszukuje nowych kanałów komunikacji, nowych form promocji działalności. Chcąc pozyskać wysokiej jakości, praktyczne wykształcenie w tym zakresie należy zdecydować się na studia w Warszawie i wybrać ofertę omawianej przez nas szkoły wyższej. Jakie ma Uniwersytet VIZJA opinie? Oliwia, studentka Mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego mówi:
„Na Uniwersytecie VIZJI swoje miejsce odnajdą osoby z różnymi zainteresowaniami i planami na przyszłość. Studia są nie tylko ciekawe, ale przede wszystkim praktyczne, a zatem pozwalają zdobyć wykształcenie, które faktycznie można wykorzystać, które ma rzeczywiste zastosowanie.”
Absolwent kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Media społecznościowe i marketing cyfrowy na Uniwersytecie VIZJI znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet VIZJA