E-biznes: E-marketing & E-commerce

E-biznes: E-marketing & E-commerce

22.07.2025

E-biznes: E-marketing & E-commerce – Lubelska Akademia WSEI

E-biznes: E-marketing & E-commerce to propozycja kształcenia, która stanowi odpowiedź na rosnącą wartość rynku e- commerce, a także innych form prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie. Kierunek oferowany przez Lubelską Akademię WSEI wyróżnia się praktycznym profilem kształcenia, w szczególności dzięki wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych stosowanych w różnych branżach i uwzględnia rozmaite perspektywy konkurowania firm z wykorzystaniem Internetu, a zatem marketingu, zarządzania oraz technologii informacyjnych.

Studia na kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce w AKADEMIA WSEI
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Jakie przedmioty zdawać na maturze

Studia I stopnia

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

E-biznes: E-marketing & E-commerce - opis kierunku

Kształcenie na kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce w Lubelskiej Akademii WSEI umożliwia pozyskanie wiedzy z licznych zagadnień reprezentujących w szczególności: ekonomię i finanse, nauki o zarządzaniu i jakości oraz nauki o bezpieczeństwie. Studenci zaznajamiają się między innymi z: zależnościami i procesami zachodzącymi pomiędzy różnymi elementami gospodarki narodowej i otoczenia międzynarodowego, metodami matematycznymi i statystycznymi stosowanymi w analizach ekonomicznych i finansowych, uwarunkowaniami kształtującymi sposoby prowadzenia działalności biznesowej opartej na rozwiązaniach teleinformatycznych, metodami i teoriami zarządzania czy też metodami i technikami badań marketingowych.

Ponadto poznają metody i techniki pozyskiwania danych, zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, jak również rolę przedsiębiorcy we współczesnej gospodarce oraz zasady i normy ekonomiczne, prawne i zawodowe regulujące działalność organizacji.

 

Program studiów i przedmioty

Studenci kierunku E-biznes: E-marketing & E-commerce poruszają się po licznych zagadnieniach – od zarządzania projektami e-commerce i w mediach społecznościowych po analizowanie danych. Realizują program, w którym odnaleźć można między innymi takie przedmioty jak:

  • ochrona danych osobowych i polityka bezpieczeństwa,
  • zarządzanie projektami internetowymi,
  • analiza ekonomiczno-finansowa,
  • podstawy finansów w e-handlu,
  • modele i strategie e-biznesu,
  • prawne aspekty e-handlu,
  • podstawy mikroekonomii

Studenci otrzymują do wyboru dwie specjalności, dzięki którym mogą nie tylko rozwijać indywidualne zainteresowania, ale również zdobywać specjalistyczną wiedzę, na której będą mogli oprzeć przyszłe działania zawodowe. Specjalnościami są: E- marketing i nowe media oraz E- commerce i zarządzanie e- biznesem. Pozwalają poszerzyć wiedzę o wiadomości dotyczące między innymi: budowy i projektowania serwisów internetowych, zarządzania promocją online, zarządzania zasobami ludzkimi czy efektywnej polityki cenowej.

 

Nabywane umiejętności

Wiemy już, że studenci omawianego kierunku zdobywają obszerną, złożoną z wielu zagadnień wiedzę, ale istotnym elementem kształcenia jest także nabywanie określonych umiejętności. O jakie umiejętności chodzi? Między innymi w zakresie: pozyskiwania informacji oraz danych ilościowych i jakościowych, stosowania zaawansowanych technik informacyjno- komunikacyjnych, posługiwania się konkretnymi normami i regulacjami prawnymi, dokonywania oceny ryzyka związanego z działalnością organizacji.

 

Praca po studiach

Co po studiach? Jakie perspektywy zawodowe rozpościerają się przed osobami kończącymi naukę? Absolwenci studiów na kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce posiadają jasno określoną wiedzę, konkretne umiejętności, jak również kompetencje społeczne. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: reklamy i analizy danych, marketingu w mediach społecznościowych, metod i technik badań społecznych, e- logistyki i obsługi klienta. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: agencjach reklamy, agencjach public relations, ośrodkach badania opinii publicznej i rynku, mediach tradycyjnych i elektronicznych, agencjach interaktywnych, przedsiębiorstwach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu i narzędzi elektronicznych, przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce.

 

Opinie

Decydując się na studia w Lublinie można przebierać w ciekawych ofertach dydaktycznych. Tym, którzy interesują się przedsiębiorczością, handlem czy nowoczesnym zarządzaniem Lubelska Akademia WSEI oferuje omawiany kierunek. Czy podjąć naukę w tej szkole wyższej? Jakie ma Lubelska Akademia WSEI opinie? Rafał, student kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce mówi: 

„Lubelska Akademia WSEI oferuje wiele nowoczesnych kierunków, które dopasowane są do dzisiejszego świata i wymagań, jakie stawia. Mój kierunek pozwala zdobyć złożone, interdyscyplinarne wykształcenie, na które rośnie zapotrzebowanie rynku. Warto tutaj studiować. To miejsce dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej.”

 

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując E- biznes: E- marketing & E- commerce:

Absolwent kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce w Lubelskiej Akademii WSEI posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • procesów zachodzących pomiędzy różnymi elementami gospodarki narodowej i otoczenia międzynarodowego,
  • mikroekonomii i makroekonomii,
  • prawnych aspektów e- handlu,
  • zarządzania projektami internetowymi,
  • psychologii zachowania konsumentów,
  • metod i technik badań marketingowych,
  • zarządzania marką w e- marketingu,
  • efektywnej polityki cenowej.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce:

Absolwent kierunku E- biznes: E- marketing & E- commerce w Lubelskiej Akademii WSEI znajdzie zatrudnienie między innymi w:

  • agencjach reklamy,
  • agencjach public relations,
  • ośrodkach badania opinii publicznej i rynku,
  • mediach tradycyjnych i elektronicznych,
  • agencjach interaktywnych,
  • przedsiębiorstwach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu i narzędzi elektronicznych,
  • przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Lubelska Akademia WSEI

Komentarze (0)