Marketing i brand management – Collegium Humanum / Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Do kreatywnych świat należy. Od początku świata osoby, które charakteryzowały się wyobraźnią, a także zdolnościami przekonywania osiągały sukces i cieszyły się zainteresowaniem. W tej materii nic się nie zmieniło. Liczą się pomysły, a także innowacyjne sposoby ich realizacji. W ofertach dydaktycznych warszawskich uczelni na kreatywnych czekają konkretne ścieżki kształcenia. Przykładem jest Marketing i brand management w Collegium Humanum w Warszawie.

Marketing i brand management to jedna ze specjalności na kierunku Zarządzanie, który widnieje w ofercie edukacyjnej Collegium Humanum w Warszawie. Jej głównym założeniem jest przygotowanie do wprowadzania na rynek i dalszego kreowania i koordynowania marki, opracowywania strategii i planowania produktów lub usług. Ponadto, obejmuje praktyki biznesowe i zasady marketingowe.

Najbardziej znanym zawodem związanym z omawianą przez nas specjalności jest Brand Manager. Któż to taki i jakie są jego obowiązki? Mówiąc ogólnie, Brand Manager nazywany po polsku „opiekunem marki” zajmuje się dbałością o wizerunek i rozpoznawalność marki. Przeprowadza kampanie reklamowe i promocyjne, doradza klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, monitoruje rynek i działania konkurencji, współpracuje z działem sprzedaży i partnerami firmy. Co jeszcze warto wiedzieć o tym zawodzie? To, że oprócz określonej wiedzy i umiejętności, osoba pełniące wymienione obowiązki musi posiadać jeszcze konkretne cechy, a są to: samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność, zdolności negocjacyjne i prezentacyjne, odpowiedzialność, odporność na stres i umiejętność pracy w zespole.

Studia w Warszawie to temat długi i szeroki i osoby zainteresowane kształceniem odnajdą w stolicy każdy kierunek i każdą specjalność, o których marzą. Gdzie warto studiować? Która uczelnia będzie odpowiednia?

 

Jakie ma Collegium Humanum w Warszawie opinie?

Łukasz, student specjalności Marketingu i brand management mówi:

„Studiuję w Collegium Humanum w Warszawie, ponieważ uczelnia ta przekonała mnie swoimi specjalnościami, programami kształcenia, a także nowoczesnym podejściem do nauki. „

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Marketing i brand management:

Absolwent specjalności Marketing i brand management w Collegium Humanum w Warszawie może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • przeprowadzania kampanii reklamowych i promocji marki,
  • kreowania wizerunku,
  • negocjacji,
  • zarządzania projektami.

 

Praca, czyli gdzie będziesz mógł pracować po specjalności Marketing i brand management:

Absolwent specjalności Marketing i brand management w Collegium Humanum w Warszawie może znaleźć zatrudnienie w:

  • agencjach marketingowych,
  • przedsiębiorstwach,
  • agencjach reklamowych.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Komentarze (0)