Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii – Collegium Humanum / Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Branża turystyczna zmienia się, na dodatek dynamiczniej niż nam się wydaje. Kierunki, czy trendy, które były modne jeszcze kilka sezonów temu, nagle odchodzą w zapomnienie i stają się produktem drugiego, bądź trzeciego wyboru. Niezależnie od tego, czy chcemy działać szeroko w sektorze turystycznym, czy też prowadzić hotel lub restaurację, musimy znać fundamentalne zasady zarządzania i marketingu, chociażby dlatego, aby nie zniknąć w gąszczu rosnącej konkurencji.

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii to jedna ze specjalności na kierunku Zarządzanie. Ukazuje ona problematykę podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych i hotelarskich. Program kształcenia przygotowuje z zakresu zarządzania, ekonomii, prawa, psychologii z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku turystycznym. Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii jest dziedziną, która dedykowana jest wszystkim, którzy pragną zajmować się szeroko pojętą usługą turystyczną – projektowaną od szczebla diagnozowania potrzeb i preferencji klienta, poprzez skuteczną promocję, aż po realizację usługi turystycznej.

Warszawa od zawsze stanowiła niezwykle interesujący kierunek, który obierali kandydaci na studia. Wachlarz uczelni oraz oferowanych dyscyplin jest bardzo szeroki, co czasem może prowadzić do kłopotu z ostatecznym wyborem.

 

Jakie ma Collegium Humanum w Warszawie opinie?

Julka, studentka Zarządzania i marketingu w turystyce, hotelarstwie i gastronomii mówi:

„Branża turystyczna to sektor, w którym konkurencja jest ogromna i niełatwo przebić się z własną, nawet najbardziej oryginalną ofertą. Dlatego trzeba znać metody, jak pozyskać klientów i utrzymać tych pozyskanych wcześniej. Tego wszystkiego można nauczyć się tutaj, w Collegium Humanum, najlepszej uczelni w Warszawie.”

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Zarządzanie i marketing w turystyce:

Absolwent specjalności Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii w Collegium Humanum w Warszawie może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • zasad sprzedaży produktów turystycznych,
  • zarządzania obiektami turystycznymi,
  • zasad obsługi ruchu turystycznego,
  • promocji atrakcji turystycznych,
  • budowania marki.

 

 

Gdzie będziesz mógł pracować po specjalności Zarządzanie i marketing w turystyce:

Absolwent specjalności Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii w Collegium Humanum w Warszawie może znaleźć zatrudnienie w:

  • hotelach,
  • pensjonatach,
  • restauracjach,
  • kawiarniach,
  • schroniskach turystycznych,
  • biurach podróży,
  • agencjach marketingowych.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze:

W procesie rekrutacji na kierunek Zarządzanie o specjalności Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii w Collegium Humanum w Warszawie nie obowiązują przedmioty kwalifikacyjne.

*Dokładne informacje na temat wymagań rekrutacyjnych znajdziesz tutaj.



Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska

Komentarze (0)