Marketing internetowy

Marketing internetowy

19.03.2024

Marketing internetowy – Collegium Da Vinci w Poznaniu rekrutacja 2024/2025

Zapewne każdy słyszał o takich pojęciach jak: SEO, video marketing, czy SEM. Wszystkie te hasła związane są z marketingiem internetowym, czyli najprężniej rozwijającą się gałęzią marketingu, która skupia w sobie różnorodne działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji oraz zaprezentowanie marki przy wykorzystaniu Internetu. Marketing internetowy to coraz szersze i pojemniejsze zagadnienie. Zawiera w sobie pozycjonowanie stron internetowych, marketing wirusowy, mailing, czy aktywność w mediach społecznościowych. Jest także nowoczesnym kierunkiem studiów, który odnaleźć można w katalogu dydaktycznym Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Studia na kierunku marketing internetowy w CDV POZNAŃ
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu umożliwia pozyskanie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych i komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP. Studenci nabywają umiejętności w zakresie tworzenia i wdrażania platform sprzedażowych w Internecie, konstruowania reklam graficznych i tekstowych, zarządzania finansami przedsiębiorstw internetowych, konstruowania strategii reklamowych oraz strategii zarządzania mediami, jak również realizowania badań marketingowych w Internecie oraz konstruowania ofert sprzedażowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych.

 

Program studiów i przedmioty

Marketing internetowy główne przedmioty:

  • konstruowanie story w medialnych projektach społecznych,
  • audyt i optymalizacja stron internetowych,
  • podstawy ekonomii a nowe media,
  • prawo handlowe a nowe media,
  • public relations,
  • ewaluacja medialnych projektów komercyjnych i społecznych,
  • automatyzacja komunikowania w Internecie,
  • koncepcje psychologiczne w aspekcie mediów i technologii,
  • sklepy internetowe i sprzedaż w social media,
  • analiza potrzeb klientów dla branży e- commerce

 

Nabywane umiejętności

Studenci Marketingu internetowego w Collegium Da Vinci nabywają umiejętności między innymi w zakresie budowania i wdrażania platform sprzedażowych w Internecie, tworzenia reklam wideo oraz animacji reklamowych w mediach elektronicznych, budowania strategii reklamowych, realizowania badań marketingowych w Internecie, tworzenia ofert sprzedażowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych.

 

Praca po studiach

Co po studiach? Absolwenci studiów na kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako twórcy i administratorzy sklepu internetowego, specjaliści do spraw sprzedaży internetowej, specjaliści do spraw reklamy i promocji w przedsiębiorstwie internetowym, menedżerowie e- commerce.

 

Opinie

Jak już wspomnieliśmy marketing internetowy jest jedną z najważniejszych i najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu, jednak ofert edukacyjnych proponujących kształcenie w jego zakresie nie ma zbyt wiele. Zainteresowanym tą dyscypliną z pomocą przychodzi Collegium Da Vinci, oferując bogaty program nauczania, nastawiony na rozwijanie praktycznych umiejętności. Jakie ma Collegium Da Vinci w Poznaniu opinie? Ewelina, studentka Marketingu internetowego mówi:

„Collegium Da Vinci wyróżnia się tym, że zajęcia prowadzą doświadczeni fachowcy, specjaliści w swoich dziedzinach. Zajęcia mają rozwijać umiejętności, a nie tylko przekazywać teoretyczne wiadomości. Tylko w taki sposób można przygotować się do wejścia na rynek pracy.”

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując kierunek Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu:

Absolwent kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • psychologii mediów,
  • konstruowania strategii komunikowania firm,
  • podstaw XHTML i CSS,
  • architektury informacji i UX,
  • audytu i optymalizacji stron internetowych,
  • wizualizacji danych,
  • analizy potrzeb klientów,
  • tworzenia reklam wideo i animacji reklamowych w mediach elektronicznych,
  • zarządzania firmą internetową,
  • budowania strategii reklamowych.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Marketing internetowy:

Absolwent kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu znajdzie zatrudnienie między innymi jako:

  • e- commerce manager,
  • specjalista do spraw e- commerce,
  • twórca i administrator sklepu internetowego,
  • administrator serwisów sprzedażowych,
  • specjalista do spraw sprzedaży internetowej,
  • specjalista do spraw reklamy i promocji.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Da Vinci w Poznaniu

Komentarze (0)