Marketing i sprzedaż

Marketing i sprzedaż

Marketing i sprzedaż

16.05.2022

Marketing i sprzedaż – Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

O pojęciach marketingu i sprzedaży słyszał każdy, jednak nie wszyscy wiedzą jakie różnice zachodzą między nimi, a także na osiągnięcie jakich celów bywają zorientowane. Marketing zorientowany jest na produkt, natomiast sprzedaż zorientowana jest na klienta i jego potrzeby. Marketing skupia się zazwyczaj na działaniach długoterminowych, a sprzedaż posiada krótkoterminowy charakter. Aby lepiej poznać te zagadnienia należy udać się na odpowiednie studia. Studia oferowane przez Wyższą Szkołę Bankową w Warszawie.

Studia na kierunku marketing i sprzedaż w WSB WARSZAWA
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie umożliwia pozyskanie wiedzy z zakresu planowania i analiz marketingowych, technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego, projektowania kampanii reklamowych, technik budowania wizerunku marki, technik projektowania produktów i usług. Kierunek przygotowuje do sprawnego zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, monitorowania działań internetowych, przeprowadzania ankiet i badań marketingowych, czy tworzenia różnego rodzaju materiałów graficznych.

 

Program studiów i przedmioty

Studia na kierunku Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie realizowane są w oparciu o program nauczania, w którym widnieją między innymi takie przedmioty jak:

  • reklama i sprzedaż w mediach społecznościowych,
  • public relations,
  • badania marketingowe w analizie potrzeb klientów,
  • automatyzacja marketingu,
  • planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie

Studenci Marketingu i sprzedaży otrzymują możliwość rozwijania zainteresowań oraz zdobywania wiedzy specjalistycznej, a wszystko to dzięki proponowanym specjalnościom, do których należą: Content marketing - tworzenie treści marketingowych, Customer care - zarządzanie relacjami z klientem, E- marketing, Innowacyjny w sprzedaży i obsłudze klienta, Public relations i nowoczesna komunikacja.

 

Nabywane umiejętności

Studenci Marketingu i sprzedaży w WSB Warszawa nabywają licznych umiejętności. Jakie są to umiejętności? Między innymi w zakresie budowania ankiet i przeprowadzania badań marketingowych, zarządzania relacjami z klientem, tworzenia treści audiowizualnych, analizowania i monitorowania skuteczności działań marketingowych, tworzenia strategii public relations, zarządzania komunikacją przedsiębiorstwa w kryzysie.

 

Praca po studiach

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci studiów na kierunku Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie posiadają wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne. Sprawne poruszają się po zagadnieniach prawa prasowego, wykorzystywania mediów społecznościowych w działaniach public relations, marketingu mobilnego, obsługi klienta, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, optymalizacji treści. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako specjaliści do spraw public relations, rzecznicy prasowi, specjaliści do spraw e- marketingu, specjaliści do spraw social media, doradcy klienta.

 

Opinie

Studia w Warszawie to olbrzymi i bardzo różnorodny obszar kształcenia, w którym każdy kandydat odnajdzie interesującą propozycję. W kierunku której uczelni skierować uwagę, jeśli chcemy studiować Marketing i sprzedaż? Przede wszystkim w kierunku WSB. Jakie ma Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie opinie? Tomek, student Marketingu i sprzedaży mówi:

„WSB to uczelnia dla nowoczesnych ludzi, którzy chcą zdobyć nowoczesne kwalifikacje, czyli takie, które coraz częściej poszukiwane są przez pracodawców. „

 

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie:

Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • projektowania kampanii reklamowych,
  • technik budowania wizerunku marki,
  • tworzenia strategii public relations,
  • prawa prasowego,
  • reklamy i sprzedaży w mediach społecznościowych,
  • analizy i monitoringu skuteczności działań marketingowych,
  • sposobów badania poziomu satysfakcji klientów.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Marketing i sprzedaż:

Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie znajdzie zatrudnienie między innymi jako:

  • specjalista do spraw public relations,
  • specjalista do spraw e- marketingu,
  • specjalista do spraw social media,
  • doradca klienta,
  • copywriter,
  • rzecznik prasowy,
  • analityk internetowy.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze

STUDIA I STOPNIA

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

Komentarze (0)