Nowe media i public relations

Nowe media i public relations

Nowe media i public relations

27.07.2022

Nowe media i public relations – Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie

Nie trzeba być specjalistą, aby zdawać sobie sprawę z tego, że dzisiejsza komunikacja wygląda zupełnie inaczej niż kilkanaście lat temu. Co ciekawe, rozwój narzędzi do przekazywania informacji sprawił, że coraz częściej natykamy się na informacje nieprawdziwe, informacje niesprawdzone, a nawet zupełnie zmyślone i stworzone tylko po to, aby osiągnięto jakiś cel. Oznacza to, że informacja jest dzisiaj na wagę złota. W jaki sposób zarządzać informacją? W jaki sposób ją prezentować, aby dotarła do jak najszerszego grona odbiorców? Tego dowiedzą się ci, którzy wybiorą studia na kierunku Nowe media i public relations, który oferuje Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie.

Studia na kierunku nowe media i public relations w AEH WARSZAWA
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Nowe media i public relations w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie umożliwia pozyskanie wiedzy z dwóch obszarów: nowych mediów oraz komunikacji społecznej i public relations. Studenci poznają zasady zarządzania kanałami w mediach społecznościowych, techniki wizualizacji informacji, zasady prowadzenia i promocji działalności gospodarczej w nowych mediach, techniki kreowania wizerunku.

 

Program studiów i przedmioty

Studia na kierunku Nowe media i public relations w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie prowadzone są na podstawie bogatego programu nauczania, w którym widnieją między innymi takie przedmioty jak:

  • psychologia mediów,
  • komunikacja międzykulturowa,
  • promocja w nowych mediach,
  • źródła informacji w mediach,
  • analiza dyskursu medialnego,
  • marketing wyborczy,
  • systemy medialne w Polsce i na świecie

 

Praca po studiach

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci studiów na kierunku Nowe media i public relations w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie posiadają wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach wizerunku w mediach, technik perswazji i manipulacji w mediach, zarządzania cyfrowego, polityki medialnej i audiowizualnej Unii Europejskiej. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie w agencjach reklamowych, agencjach public relations, redakcjach prasowych, działach marketingowych firm.

 

Opinie

Nowe media i public relations to kierunek będący odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku. Powinni zainteresować się nim ci, którzy poważnie myślą o związaniu swojej przyszłości z mediami, tworzeniem treści do Internetu, czy też działalnością w obszarze PR. Osoby te, zastanawiając się nad wyborem uczelni, powinni zaznajomić się z ofertą omawianej przez nas szkoły wyższej. Jakie ma Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie opinie? Natalia, studentka kierunku Nowe media i public relations mówi:

„Studia w AEH koncentrują się na nauce rzeczy praktycznych, a więc każdy z nas ma szansę przygotować się do działania w wymarzonym zawodzie. Tutaj nie ma przedmiotów zbędnych, które mają tylko wypełnić program. Tutaj studia mają konkretny wymiar, konkretny charakter.”

 

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując kierunek Nowe media i public relations w AEH:

Absolwent kierunku Nowe media i public relations w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • prawa i etyki w mediach,
  • wizualizacji informacji,
  • komunikacji międzykulturowej,
  • promocji w nowych mediach,
  • komunikacji kryzysowej,
  • psychologii mediów.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Nowe media i public relations:

Absolwent kierunku Nowe media i public relations w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie znajdzie zatrudnienie między innymi w:

  • agencjach reklamowych,
  • agencjach public relations,
  • redakcjach prasowych,
  • działach marketingowych firm.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

Komentarze (0)