Uniwersytet Warszawski

Wydział Zarządzania UW

Ul. Szturmowa 1/3

02-678 Warszawa

tel:  22 55 34 002

fax: 22 55 34 001

e-mail: wz@wz.uw.edu.pl

Punkt Rekrutacyjny, Budynek C - parter

tel.: 22 55 34 100

Sekcja Rekrutacji, C206

tel.: 22 55 34 190

rekrutacja@wz.uw.edu.pl

Wydział Zarządzania UW

Uniwersytet Warszawski

Ul. Szturmowa 1/3

02-678 Warszawa

tel:  22 55 34 002

fax: 22 55 34 001

e-mail: wz@wz.uw.edu.pl

Punkt Rekrutacyjny, Budynek C - parter

tel.: 22 55 34 100

Sekcja Rekrutacji, C206

tel.: 22 55 34 190

rekrutacja@wz.uw.edu.pl

  • ZARZĄDZANIE

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister
    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów zarządzanie

    Czego się nauczysz

    Studia na kierunku Zarządzanie to solidna baza wiedzy, która pozwoli Ci zrozumieć mechanizmy funkcjonowania organizacji i gospodarki. W trakcie zajęć:

    • opanujesz metodologię badań oraz terminologię wykorzystywaną w zarządzaniu i dyscyplinach pokrewnych, czyli ekonomii, finansach i naukach prawnych,
    • przyswoisz zaawansowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, operacyjnego i organizacyjnego,
    • zrozumiesz zasady tworzenia i rozwijania różnych form przedsiębiorczości – od małych firm po złożone struktury biznesowe,
    • nauczysz się rozpoznawać i analizować problemy, z którymi mierzą się współczesne organizacje,
    • zdobędziesz podstawy przygotowywania opracowań i analiz dotyczących funkcjonowania firm, sektorów oraz całej gospodarki – zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.

    Mocne atuty kierunku

    • Studiujesz zarządzanie w realnym kontekście – także prawnym, ekonomicznym i społecznym.
    • Łączysz teorię z praktyką już od pierwszych zajęć.
    • Uczysz się od ludzi, którzy łączą świat nauki i biznesu, doradzają firmom i współtworzą strategie.
    • Zdobywasz umiejętności, których naprawdę oczekują i które docenią pracodawcy - czuwa nad tym nasza Rada Biznesu.
    • Uczysz się aktywnie poprzez angażujące techniki dydaktyczne - nieustannie inwestujemy w infrastrukturę, szkolenia i wymianę doświadczeń z zagranicznymi uczelniami.
    • Uczysz się tego, co rzeczywiście dzieje się dziś w świecie zarządzania – cały czas badamy rynek w ramach międzynarodowych projektów realizowanych z uczelniami i firmami.

    Studia stacjonarne I stopnia

    Studia niestacjonarne I stopnia

    Studia stacjonarne II stopnia

    Studia niestacjonarne II stopnia

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Progi punktowe

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Zarządzanie małym przedsiębiorstwem
    • Zarządzanie w korporacji
    • Zarządzanie w e-gospodarce
    • Zarządzanie w sektorze publicznym

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Zarządzanie marketingowe
    • Zarządzanie ludźmi
    • Zarządzanie innowacjami i technologiami
    • Przywództwo i rozwój organizacji
    • Przedsiębiorczość i zarządzanie start-up’ami
    • Analityka biznesowa

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Zarządzanie małym przedsiębiorstwem
    • Zarządzanie w korporacji
    • Zarządzanie w e-gospodarce
    • Zarządzanie w sektorze publicznym

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Zarządzanie marketingowe
    • Zarządzanie ludźmi
    • Zarządzanie innowacjami i technologiami
    • Przywództwo i rozwój organizacji
    • Przedsiębiorczość i zarządzanie start-up’ami
    • Analityka biznesowa

    STUDIA I STOPNIA

     

    Wymagane przedmioty:język polski, matematyka, język obcy nowożytny oraz 1 przedmiot do wyboru z: biologia, chemia, filozofia, fizyka, fizyka i astronomia, geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

     

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Sprawdź
    przeliczniki punktów Uniwersytet Warszawski

    STUDIA II STOPNIA

    O przyjęcie na pierwszy rok studiów drugiego stopnia mogą ubiegać się osoby z dyplomem licencjata, magistra, inżyniera lub równorzędnym. Dla kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu, obejmujący zakres zagadnień z ekonomii i zarządzania. Maksymalna liczba punktów do uzyskania z egzaminu wynosi 50.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • FINANSE BIZNESU I RACHUNKOWOŚĆ

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów finanse biznesu i rachunkowość

    Czego się nauczysz

    Na kierunku Finanse Biznesu i Rachunkowość zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć, jak działają finanse firm, instytucji i całej gospodarki. W trakcie studiów:

    • opanujesz terminologię i poznasz metody pracy w finansach i rachunkowości,
    • nauczysz się analizować dane finansowe i podejmować decyzje oparte na faktach,
    • zrozumiesz wpływ zjawisk gospodarczych, społecznych, technologicznych i regulacyjnych na finanse organizacji,
    • dowiesz się, jak tworzyć i rozwijać własny biznes zgodnie z przepisami i etyką.

     

    Mocne atuty kierunku

    • Studiujesz finanse i rachunkowość w kontekście gospodarczym, prawnym i technologicznym – z uwzględnieniem realiów współczesnego rynku.
    • Łączysz teorię z praktyką od pierwszego semestru
    • Uczysz się od ekspertów, którzy łączą naukę z praktyką – doradzają firmom, audytują, inwestują i raportują.
    • Zdobędziesz kompetencje, których naprawdę poszukują pracodawcy – czuwa nad tym nasza Rada Biznesu
    • Rozwijasz się w nowoczesnym środowisku – inwestujemy w technologie, narzędzia analityczne i współpracę z uczelniami oraz firmami z Polski i zagranicy.
    • Poznajesz aktualne wyzwania finansów i rachunkowości – cały czas badamy rynek w ramach międzynarodowych projektów realizowanych z uczelniami i firmami.

    Studia stacjonarne I stopnia

    Studia niestacjonarne I stopnia

    Studia stacjonarne II stopnia

    Studia niestacjonarne II stopnia

     

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Progi punktowe

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Rachunkowość w organizacjach gospodarczych
    • Zarządzanie instytucjami finansowymi
    • Finanse przedsiębiorstwa
    • Podatki i finanse publiczne

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Rachunkowość i rewizja finansowa
    • Bankowość i ubezpieczenia
    • Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
    • Doradztwo podatkowe i finanse publiczne
    • Rynek kapitałowy i doradztwo inwestycyjne

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Rachunkowość w organizacjach gospodarczych
    • Zarządzanie instytucjami finansowymi
    • Finanse przedsiębiorstwa
    • Podatki i finanse publiczne

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Rachunkowość i rewizja finansowa
    • Bankowość i ubezpieczenia
    • Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
    • Doradztwo podatkowe i finanse publiczne
    • Rynek kapitałowy i doradztwo inwestycyjne

    STUDIA I STOPNIA

     

    Wymagane przedmioty:język polski, matematyka, język obcy nowożytny.

    Przedmioty dodatkowe:
    1 przedmiot do wyboru z: biologia, chemia, filozofia, fizyka, fizyka i astronomia, geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

     

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Sprawdź
    przeliczniki punktów Uniwersytet Warszawski

    STUDIA II STOPNIA

    Warunkiem przyjęcia na studia II stopnia jest posiadanie dyplomu licencjata, inżyniera, magistra lub dyplomu równoważnego. Dla kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu, obejmujący zakres zagadnień z ekonomii i zarządzania. Maksymalna liczba punktów do uzyskania z egzaminu wynosi 50. Próg kwalifikacji wynosi 25 punktów.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • ANALITYKA BIZNESOWA

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: II stopnia II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów analityka biznesowa

    Czego się nauczysz

    • Analizować dane w kontekście zastosowań biznesowych.
    • Poznasz aktualnie stosowane metody statystyczne.
    • Będziesz przygotowany do adaptacji do ciągle zmieniających się wymagań rynku pracy.
    • Korzystać z aktualnie używanych narzędzi (oprogramowania statystycznego, języków programowania, AI).

    Mocne atuty kierunku

    • Program w innowacyjny sposób łączy kształcenie w zakresie kompetencji społecznych, matematycznych i informatycznych.
    • Celem programu jest nauczenie prowadzenia analiz nie tylko w pakietach statystycznych, ale także z wykorzystaniem języków programowania stworzonych do tego celu.
    • W trakcie realizacji programu przekazywana będzie wiedza teoretyczna umożliwiająca absolwentowi na szybkie opanowanie nowych narzędzi.

    Studia stacjonarne II stopnia

    Studia niestacjonarne II stopnia

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • BUSINESS AND MANAGEMENT

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia
    czas trwania: 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów business and management

    Studia płatne prowadzone w języku angielskim

    Cele programu studiów:

    Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego od lat kształci przyszłych menedżerów funkcjonujących w międzynarodowym sektorze biznesowym. Studia na kierunku "Business and Management" mają na celu przygotowanie studentów do różnorodnych ról związanych z zarządzaniem w globalnym środowisku gospodarczym.

    Program studiów skupia się na rozwijaniu umiejętności rozwiązywania złożonych problemów związanych z zarządzaniem organizacjami w globalnym otoczeniu biznesowym. Wykorzystujemy teorie zarządzania i jakości, integrując je z naukami uzupełniającymi takimi jak ekonomia, finanse oraz nauki prawne, aby zapewnić przyszłym studentom kompleksowe podejście do analiz i diagnoz sytuacji biznesowych.

    Studia będą realizowane w języku angielskim, aby umożliwić studentom zdobycie umiejętności komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji programów w języku angielskim dzięki studiom Global MBA oraz International Business Program. Wierzymy, że nasze studia to nie tylko nauka, ale także możliwość budowania cennych relacji z koleżankami i kolegami ze wszystkich zakątków świata oraz z profesjonalistami z branży.

    Absolwent tego kierunku będzie mógł podejmować pracę m.in. w:

    • przedsiębiorstwach przemysłowych i usługowych,
    • administracji państwowej,
    • administracji samorządowej,
    • organizacjach niedochodowych.

    Wśród potencjalnych stanowisk pracy znajdują się: analityk, specjalista, starszy specjalista, menedżer średniego szczebla, itd. Dobre przygotowanie z zakresu nauk o zarządzaniu stanowi podstawę i dogodny punkt wyjścia do rozwoju osobistego i osiągania awansu zawodowego. Awans ten wymaga nie tylko doświadczenia zawodowego, ale i kontynuowania nauki na studiach II stopnia, studiach podyplomowych czy specjalistycznych kursach.

    Dowiedz się więcej

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Progi punktowe

    STUDIA I STOPNIA

     

    Wymagane przedmioty:język polski, matematyka, język obcy nowożytny oraz 1 przedmiot do wyboru z: biologia, chemia, filozofia, fizyka, fizyka i astronomia, geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

     

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Sprawdź
    przeliczniki punktów Uniwersytet Warszawski

    Wybierz rok

    Ładuję dane

    Sprawdź
    progi punktowe Uniwersytet Warszawski

  • DIGITAL BUSINESS

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów digital business

    Studia płatne prowadzone w języku angielskim.

    PROGRAM OVERVIEW:

    • 3-semester, master’s program designed for individuals eager to thrive in the rapidly evolving digital landscape.
    • Taught by distinguished Polish and international lecturers, providing students with diverse insights into digital business practices from various cultural and industry viewpoints.
    • Designed for both Polish and international students aim to take on leadership roles in the fast-changing global digital economy.
    • Develops core competencies such as:
    • Strategic decision-making in the digital age
    • Cultural awareness and a comprehensive understanding of global digital markets
    • Building a global network and fostering digital business connections
    • Leadership in navigating digital transformation
    • Entrepreneurial thinking for driving innovation and disruption in the digital business landscape

    Key features of the program include:

    • Program Duration: A focused 3-semester structure designed to deliver advanced knowledge in a condensed period, ideal for students looking to quickly build expertise in digital business.
    • Diverse Learning Experience: The blend of Polish and international lecturers, coupled with a multicultural student body, ensures that students gain a well-rounded, global perspective, preparing them for international leadership roles.
    • Comprehensive Curriculum: The program covers key areas of digital business, including technology management, digital marketing, digital finance, e-commerce, data analytics and digital transformation. Students will also explore the impact of emerging technologies on businesses.
    • Practical Learning Approach: Emphasizing real-world applications, the program incorporates case studies and projects, enabling students to apply theoretical knowledge to practical business challenges.
    • Immersive Global Educational Experience: Prepares students to thrive and lead in the digital economy. Equips them with the tools needed to excel in the fast-paced digital world.
    • Cutting-edge Digital Technologies: Students will gain expertise in the latest digital tools and platforms, preparing them to drive innovation and transformation in businesses across industries.
    • Global Networking Opportunities: The diverse student body, along with strong industry connections, offers valuable networking opportunities that can lead to career advancement and collaborations across borders.

    CAREER OPTIONS:

    • Digital Marketing Manager: Develops online marketing strategies and manages campaigns.
    • E-Commerce Manager: Oversees online sales platforms and strategies.
    • Digital Transformation Consultant: Advises on implementing digital technologies to improve operations.
    • Data Analyst / Data Scientist: Analyzes data to inform business decisions.
    • Product Manager (Digital Products): Manages digital product development and user experience.
    • Business Development Manager (Tech & Digital): Identifies growth opportunities in digital markets.
    • SEO/SEM Specialist: Optimizes websites for search engines and paid campaigns.
    • Digital Project Manager: Leads and manages digital projects.
    • Cybersecurity Consultant: Protects digital systems and advises on security.
    • Chief Digital Officer: Leads digital transformation strategies across businesses.

     

    TARGET GROUP:

    • International Students: Individuals from diverse cultural backgrounds seeking a global perspective on digital business.
    • Recent Graduates: Students with a background in business, marketing, or technology, eager to specialize in digital business.
    • Aspiring Professionals: Individuals seeking to develop expertise in digital business and technology.
    • Tech Enthusiasts: Students with a strong interest in emerging technologies
    • Career Changers: Professionals from other industries looking to transition into digital business or technology-driven roles.
    • Entrepreneurs and Aspiring Startups: Those planning to launch or lead tech startups or digital ventures.
    • Managers and Leaders: Current or aspiring managers in traditional businesses aiming to lead digital transformation initiatives.
    • Global Career Seekers: Students aiming for roles in multinational companies or global digital businesses.

    Dowiedz się więcej

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • DIGITAL MARKETING

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: II stopnia II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów digital marketing

    Czego się nauczysz

    • Podczas studiów nauczysz się budowania i realizowania strategii oraz planów marketingowych, analityki internetowej, wykorzystywania mediów społecznościowych i narzędzi sztucznej inteligencji w marketingu.
    • Wykorzystywania sztucznej inteligencji, big data i automatyzacji w kampaniach marketingowych.
    • Budowania skutecznych kampanii reklamowych w social mediach i zarządzania społecznościami.
    • Optymalizacji działań marketingowych dzięki analityce danych i performance marketingowi.
    • Zrozumienia cyfrowych zachowań konsumentów i dostosowywania do nich strategii sprzedażowych.

    Mocne atuty kierunku

    • Innowacyjny i elastyczny program – program studiów jest dostosowany do dynamicznych zmian zachodzących na rynku i trendów rynkowych. Studiując Digital Marketing poza realizacją przedmiotów obowiązkowych możesz wybrać z szerokiej puli przedmiotów te, których temat jest dla Ciebie interesujący.
    • Kompetencje przyszłości – Aktualne treści i nowoczesne technologie – program studiów uwzględnia najnowsze trendy i narzędzia marketingu cyfrowego. Rozwój umiejętności w obszarach data-driven marketingu, strategii digital i e-commerce, nauka narzędzi analitycznych, AI w praktyce biznesu.
    • Praktyczne podejście, networking i współpraca z biznesem – zajęcia prowadzone przez ekspertów, gościnne wykłady praktyków, case studies, warsztaty, możliwość staży i projektów doradczych, partnerstwo z firmami. Studia to świetna okazja do nawiązania relacji z ludźmi z branży i znalezienia inspirujących mentorów.
    • Międzynarodowa perspektywa – case studies globalnych marek, możliwość wymiany międzynarodowej, współpraca z ekspertami z różnych krajów. Program uwzględnia globalne trendy i daje możliwość pracy w środowisku międzynarodowym.
    • Świetne perspektywy kariery – eksperci ds. digital marketingu są jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy.

    Studia stacjonarne II stopnia

    Studia niestacjonarne II stopnia

     

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • GLOBAL MANAGEMENT

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów global management

    Studia płatne prowadzone w języku angielskim.

    PROGRAM OVERVIEW:

    • 3-semester, master’s program designed for individuals aiming to succeed in a rapidly changing, globalized business world.
    • Taught by distinguished Polish and international lecturers, ensuring a global perspective and a diverse range of teaching styles, offering students a unique blend of local expertise and international insights.
    • Designed for Polish and international students aspiring to take leadership roles in the global marketplace.
    • Develops core competencies such as:
      • Strategic decision-making
      • Cultural intelligence and understanding of global markets
      • Global networking and relationship-building
      • Leadership skills
      • Entrepreneurial mindset in a dynamic global landscape

    KEY FEATURES of the program include:

    • Program Duration: A focused 3-semester structure allows students to gain advanced knowledge and skills in global management in a shorter time frame, enabling quicker entry into the job market.
    • Diverse Learning Experience: The blend of Polish and international lecturers, coupled with a multicultural student body, ensures that students gain a well-rounded, global perspective, preparing them for international leadership roles.
    • Global Perspective: The program offers a comprehensive understanding of global business environments, enabling students to effectively navigate international markets, manage cross-cultural teams, and address the challenges of operating in multiple regions.
    • Practical and Applied Learning: The program emphasizes hands-on learning through case studies and projects, allowing students to apply their knowledge to real-world global business scenarios.
    • Dynamic and Innovative Curriculum: Courses are continuously updated to reflect the latest global business trends, challenges, and opportunities, ensuring students are equipped with cutting-edge knowledge.
    • Leadership Development: Focuses on cultivating leadership skills essential for guiding organizations in the global marketplace, preparing students for senior management and executive roles.
    • Cultural Intelligence: Emphasizes the importance of cultural awareness and adaptability, helping students work efficiently across different cultures and understand diverse market dynamics.
    • Diverse and Inclusive Learning Atmosphere: Encourages collaboration among students from different countries, fostering an inclusive and enriching academic environment that enhances the learning experience.
    • Entrepreneurial Mindset: Encourages innovative thinking and problem-solving skills, helping students develop an entrepreneurial approach to managing businesses in diverse and dynamic global markets.
    • Adaptability to Changing Markets: Prepares students to thrive in rapidly evolving global markets, ensuring they are equipped with the tools to address both current and emerging business challenges.

    CAREER OPTIONS:

    • Global Marketing Manager: Develops marketing strategies for international markets and manage cross-cultural teams.
    • International Business Consultant: Advises companies expanding or optimizing operations in foreign markets.
    • Supply Chain Manager: Manages global supply chains and ensure efficient cross-border movement of goods.
    • Cross-Cultural Team Leader: Leads multicultural teams in global organizations, fostering collaboration.
    • Global Product Manager: Oversees product development, launch, and marketing on an international scale.
    • Business Development Manager: Pursues new business opportunities in international markets to drive growth.
    • Corporate Strategy Analyst: Analyzes global market trends to inform strategic business decisions.
    • International Sales Manager: Leads sales in foreign markets and expand the company’s international reach.
    • Global HR Manager: Manages human resources across countries, focusing on talent acquisition and development.
    • Entrepreneur/Start-up Founder: Launches and manage ventures targeting international markets.
    • Trade and Export Manager: Oversees trade relationships and manage international transactions and regulations.
    • International Relations Specialist: Facilitates international cooperation, trade, and diplomacy.

    TARGET GROUP:

    • International Students: Individuals from around the world seeking a global business education.
    • Recent Graduates: Bachelor’s degree holders in business or related fields, aiming to specialize in global management.
    • Young Professionals: Individuals with business experience looking to deepen their expertise in global management.
    • Emerging Global Leaders: Aspiring leaders targeting roles in multinational companies or global startups.
    • International Career Seekers: Students pursuing careers in global organizations or multinational companies.
    • Entrepreneurs with Global Ambitions: Those wanting to launch or expand businesses internationally.
    • Career Changers: Individuals transitioning into global business management roles.
    • Intercultural Enthusiasts: Students passionate about working in diverse, multicultural environments.

    Global Thinkers: Those interested in global business trends, international trade, marketing, and cross-cultural management.

    Dowiedz się więcej

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • INTERNATIONAL FINANCE

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów international finance

    Studia płatne prowadzone w języku angielskim.

    PROGRAM OVERVIEW:

    • 3-semester, master’s program provides students with a comprehensive understanding of global financial principles, equipping them with the technical expertise, analytical abilities, and strategic insight needed to navigate the complexities of international finance environments.
    • Taught by distinguished Polish and international lecturers, ensuring a global perspective and a diverse range of teaching styles, offering students a unique blend of local expertise and international insights.
    • Designed for Polish and international students pursuing careers in international finance in a rapidly evolving global economy.
    • Develops core competencies such as:
      • Understanding the structure and functioning of international financial markets and institutions.
      • Developing leadership skills necessary to manage financial teams and operations in multinational organizations.
      • Understanding the influence of global economic factors on financial markets and business decisions.
      • Developing the ability to make informed financial decisions in a global context.

    KEY FEATURES of the program include:

    • Program Duration: A focused 3-semester structure allows students to gain advanced knowledge and skills in international finance in a shorter time frame, enabling quicker entry into the job market.
    • Diverse Learning Experience: The blend of Polish and international lecturers, coupled with a multicultural student body, ensures that students gain a well-rounded, global perspective, preparing them for international leadership roles.
    • Global Financial Exposure: Focus areas include: corporate finance, risk management, investment banking, public finance, digital finance and international financial regulations, among others.
    • Practical Experience: The program emphasizes hands-on learning through case studies and projects to develop a deep understanding of financial practices and solutions.
    • Dynamic and Innovative Curriculum: Courses are continuously updated to reflect the latest global business trends, challenges, and opportunities, ensuring students are equipped with cutting-edge knowledge.
    • Cross-Cultural Collaboration: Promotes collaboration among international students, preparing them for global financial careers in multinational institutions, consulting firms, governmental agencies, and international organizations.
    • Global Networking: Provides opportunities to connect with peers and professionals from diverse cultural and academic backgrounds, expanding international networks.
    • Career Readiness: Prepares students with the analytical, strategic, and practical skills needed to navigate and lead in the competitive, global finance job market.
    • Ideal for Ambitious Individuals: Perfect for those aiming to shape the future of international finance and succeed in various global financial sectors.

    CAREER OPTIONS:

    • Banking & Finance: Investment banking, corporate finance, risk management, asset management.
    • Consulting: Financial, risk, or strategy consulting.
    • Government/Public Sector: Central banks, IMF, World Bank, economic policy advisory.
    • Fintech: Financial data analysis, fintech product management.
    • Corporate Roles: Treasury management, financial planning, business development.
    • International Trade & Finance: Trade finance, forex analysis, global market research.
    • Journalism & Research: Financial journalism, market research, economic analysis.
    • Sustainability Finance: ESG analysis, sustainable finance.
    • Academia: Teaching finance, financial research.

    TARGET GROUP:

    • International Students: Individuals from around the world seeking global financial knowledge for cross-border business opportunities.
    • Recent Graduates: Bachelor’s degree holders in business, finance, economics, or related fields seeking to deepen their expertise in international finance.
    • Young Professionals: Individuals aiming for career advancement or specialization in global finance.
    • Career Changers Individuals transitioning from other fields like law, engineering, or IT into finance.
    • Early-Career Professionals in multinational companies wanting to expand their expertise in international finance.
    • Aspiring Financial Managers aiming for senior roles in global firms or international markets.
    • Intercultural Enthusiasts: Students passionate about working in diverse, multicultural environments. 

    Dowiedz się więcej

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • INTERNATIONAL MANAGEMENT & INTERCULTURAL COMMUNICATION - GLOBAL MBA

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów international management & intercultural communication - global mba

    Studia płatne prowadzone w języku angielskim

    • Masz w planach pracę w międzynarodowej korporacji, organizacji lub przedsiębiorstwie, które działa globalnie? 
    • Chcesz poszerzyć kompetencje międzykulturowe poprzez doświadczenie i wiedzę nabytą w trakcie pobytu i studiów w czterech różnych krajach, jako część międzynarodowej kohorty ? 
    • Mówisz biegle po angielsku, jesteś otwarty na nowe wyzwania, różnorodność kulturową i chciałbyś wykorzystać to w swojej przyszłej pracy? 
    • Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi „tak”, to nasze studia są właśnie dla Ciebie!  
    • Dwa prestiżowe dyplomy – wspólny MA z uczelni europejskich i MBA z uczelni amerykańskiej oraz dobre przygotowanie z zakresu nauk o zarządzaniu międzynarodowym i komunikacji międzykulturowej to podstawa i świetny punkt wyjścia do rozwinięcia upragnionej ścieżki kariery zawodowej! 
    • Dzięki studiom Global MBA poznasz dogłębnie nie tylko teorię z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i nauk prawnych w międzynarodowym ujęciu z perspektywy krajów europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich ale również nabędziesz praktyczne doświadczenie poprzez dodatkowe eventy stanowiące integralną część programu naszych studiów - wizyty w firmach działających prężnie na danym rynku biznesowym.  
    • Absolwent z dyplomem naszych studiów posiada zaawansowaną wiedzę z zakresu zarządzania, w szczególności w jego ujęciu międzynarodowym oraz dyscyplin pokrewnych, zna zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości oraz jest przygotowany do działania w sposób przedsiębiorczy, w tym na rynkach międzynarodowych.  Przy tym dysponuje szeroką siecią kontaktów do firm poznanych w trakcie studiów, gdzie może rozwijać swoją przyszłą pasjonującą ścieżkę zawodową w międzynarodowym biznesie. 

     

    • Do you plan to work in an international corporation, organization or enterprise that operates globally? 
    • Do you want to expand your intercultural competences through the experience and knowledge acquired during your stay and studies in four different countries as part of an international cohort? 
    • Are you fluent in English, open to new challenges, cultural diversity and would like to use it in your future work? 
    • If the answer to the above questions is "yes", then our studies are just for you! 
    • Two prestigious diplomas - a joint MA from European universities and an MBA from an American university as well as good preparation in the field of international management and intercultural communication are the basis and a great starting point to develop the desired career path! 
    • By participating in the Global MBA studies you will learn in depth not only the theory in the field of international management, economics, finance and legal sciences from the perspective of European, Asian and North American countries, but you will also gain practical experience through additional events that are an integral part of our study program - visits to thriving companies in a given business market. 
    • A graduate with diplomas of our studies has advanced knowledge in the field of management, in particular in its international approach and related disciplines, knows the principles of creating and developing various forms of entrepreneurship and is prepared to act in an entrepreneurial way, including on international markets.  In addition, our alumnus has a wide network of contacts with companies met during the Global MBA program, where she/he can potentially develop his future exciting career path in international business. 

    Dowiedz się więcej

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Kwalifikacja kandydatów odbywa się na podstawie złożenia wskazanych niżej dokumentów oraz na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • MASTER IN FOOD SYSTEMS

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 2 lata
    tytuł zawodowy: magister
    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów master in food systems
    Studia płatne prowadzone w języku angielskim
    The Programme "Master in Food Systems" (MFS) is an integrated graduate degree programme organized by academic institutions and industrial partners from across EIT Food pan-European partner network. Its goal is to prepare students to drive a future transformation of the food system and increase the competitiveness of their future employing companies. 
    The MFS programme promotes a deep knowledge of the food system as an integrated value chain by providing students with the opportunity to study consecutively at three academic institutions which provide distinctly different semester blocks, each one of them focusing on specific areas of the food system. This is coupled with a partner-mentored project/thesis work and non-academic activities offered by industrial partners.
    Documents submission:
    Agnieszka Wiśniewska
    Faculty of Management, University of Warsaw
    1/3 Szturmowa Street, 02-678 Warsaw
    email: mfs@wz.uw.edu.pl

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • RACHUNKOWOŚĆ I CONTROLLING

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: II stopnia II stopnia
    czas trwania: 1,5 roku 1,5 roku
    tytuł zawodowy: magister magister

    Studia w Warszawie - Uniwersytet Warszawski - kierunek studiów rachunkowość i controlling

    Czego się nauczysz

    Studia magisterskie na kierunku Rachunkowość i Controlling to program dla tych, którzy chcą zdobyć zaawansowaną wiedzę i specjalistyczne narzędzia niezbędne do pracy w nowoczesnych działach finansowo-kontrolingowych. W trakcie studiów:

    • pogłębisz znajomość rachunkowości, controllingu, przepisów prawnych i standardów raportowania – zorientowanych na potrzeby zarządzania,
    • nauczysz się wykorzystywać informacje finansowe do podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych,
    • poznasz metody tworzenia i oceny systemów informacyjnych wspierających zarządzanie organizacją,
    • zrozumiesz rolę rachunkowości jako kluczowego elementu systemów controllingu i nadzoru finansowego,
    • rozwiniesz umiejętność analizowania złożonych zjawisk gospodarczych w kontekście ich wpływu na wyniki i decyzje organizacji.

    Mocne atuty kierunku

    • Kierunek odpowiada na realne potrzeby rynku – łączysz rachunkowość, controlling i analizę danych w kontekście zarządzania, finansów i podejmowania decyzji.
    • Uczysz się od praktyków z doświadczeniem w controllingu, rachunkowości, audycie i doradztwie – zajęcia prowadzą osoby zawodowo związane z finansami i biznesem.
    • Program bazuje na aktualnych wynikach badań i analiz rynkowych, przekładanych na konkretne metody i narzędzia stosowane na zajęciach.
    • Pracujesz w sposób praktyczny – z wykorzystaniem realnych danych, case studies, narzędzi IT i projektów zespołowych.
    • Kierunek przygotowuje do pracy w obszarach rachunkowości, controllingu, analizy finansowej, audytu oraz do zdobywania certyfikatów zawodowych.
    • Studiujesz w środowisku otwartym na współpracę, rozwój i innowacje – z dostępem do nowoczesnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki.
    • Masz możliwość budowania indywidualnej ścieżki rozwoju – w zależności od Twoich zainteresowań, aspiracji i planów zawodowych.

    Studia stacjonarne II stopnia

    Studia niestacjonarne II stopnia

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Rachunkowość i rewizja finansowa
    • Controlling

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Rachunkowość i rewizja finansowa
    • Controlling

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Warszawski.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (8)

Beata Ocena odpowiedz

jestem zadowolona, uczelnia spełnia moje oczekiwania, studia tutaj to świetna przygoda

Świeży absolwent Ocena odpowiedz

Po 5 latach mogę z czystym sercem polecić ten wydział. Działalność w organizacjach studenckich z pewnością rozwinęły moje umiejętności miękkie (które na kierunkach biznesowych są nieocenione), a część przedmiotów dała mi mocne zaplecze teoretyczne, które mogłem wykorzystać w pracy zawodowej. Wiadomo, że nigdzie nie jest idealnie, ale ten wydział naprawdę można polecić każdemu kto rozważa studiowanie zarządzania lub finansów

magister w trakcie Ocena odpowiedz

Dzień dobry potwierdzam, że wszystkie poniższe komentarze są prawdziwe mimo wszystko polecam ma swój urok

żartowniś Ocena odpowiedz

chyba żart, kolesiostwo i buta pseudo profesorków

katarzyna Ocena odpowiedz

Wydział na bardzo wysokim poziomie

darek Ocena odpowiedz

Żeby studiować Zarządzanie trzeba być pewnym swoich możliwości. Żeby studiować Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim trzeba ja udowadniać.

Basia Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to miejsce, w którym na każdym wydziale, na każdym kierunku można spotkać ludzi pozytywnie zakręconych.

Ola Ocena odpowiedz

Wydział na bardzo wysokim poziomie, co roku zdobywa coraz to lepsze odznaczenia. Budynek wydziału jest nowy i nowoczesny