Praca Performance and Service Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Performance and Service Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Performance and Service Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Together with GBS operations and functions developing and implementing performance measurement system for operational, process and executive KPIs
  • Implementation and owning reporting tools
  • Maintaining and developing service framework design (including escalations and complains process) and implementing it
  • Tracking customer feedback and proposing actions related to customer experience improvement for all internal and external consumers of GBS services
  • Reviewing and recommending improvements to existing business processes and services
  • Suggesting new techniques and technologies too meet or exceed business goals
  • Identifying skill gaps and providing appropriate training to resources
  • Supporting scope extension and on-board new services to the GBS during steady state (beyond 2022)
  • Defining templates and quality standards for service descriptions, service portal, approval authority matrices, metrics/KPIs, service levels
  • Working closely with IT department to implement tools related to performance and service management

Wymagania

  • Have an University Degree (Bachelor or Master)
  • 4+ years in multinational company with some experience with performance management/transformation/major project management. GBS experience is a plus
  • Proficient English (written and spoken), Local Language (optional)
  • Deep experience with performance measure methods and tools, score cards and volumetric
  • Direct experience launching and steering a global transformation program
  • “Generalist” understanding of processes in transactional areas in Finance and Accounting, HR, Transportation and Logistics, Procurement and IT, preferably with deep expertise in one or two areas
  • Strong interpersonal skills for interacting with clients and upper management and knowledge about customer experience measurement and improvement
  • Good communication skills for communicating with support personnel and management with ability to drive major change of way of working across the company
  • Strong analytical and problem solving skills
  • Operational understanding of GBS delivery and company ways of working

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)