Praca Global Mobility Business Partner Manager - GBS Knowledge, Warsaw Warszawa, mazowieckie

Praca Global Mobility Business Partner Manager - GBS Knowledge, Warsaw Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Mobility Business Partner Manager - GBS Knowledge, Warsaw

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Take responsibility and act as the ‘customer-facing’ client services representative being the key point of contact for Assignee and P&C community for program/policy application including exception management, employment terms and conditions and all related compensation & benefits providing best in class services & support for assignees and respective home and host stakeholders
  • Responsible for pre-assignment consultation and preparation including some ‘What if scenario’ linked to the selection of programs and future candidates. This includes working in close collaboration with Business & Talent Management, providing compensation scenarios and cost projections for the Markets
  • Responsible for the preparation and presentation of the assignment contracts, related forms & conditions and various document/information as the basis for initial and regular briefings with the assignee with the goal of providing top quality services/support and positive experience over the assignment lifecycle
  • Work in close collaboration with Mobility Operations and Payroll team for the respective assignees’ population assigned in the same region
  • Responsible for assignment related services with internal and external service providers such as taxes, housing, relocation, immigration, etc.) and ensure services are delivered as per policy and vendors agreements
  • Manage periodical assignee experience surveys and responsible to identify continuous improvement opportunities especially within the customer-facing client services pillar which will increase efficiencies and bring further simplification

Wymagania

You as a professional

  • Bachelor’s degree in business or similar degree may be offset by equivalent work experience in global mobility, preferably within a Global Business Service (GBS) environment
  • 5+ years of successful Global Mobility management and administration experience within a large international/multinational company with strong employee/customer service relationship experience. Good knowledge of tax and social security matters in a global mobility context would be an advantage
  • Superior English (written and oral) with a 2nd language or more a clear advantage 

 

You as a person

  • Strong customer service focus, business minded and team oriented
  • Ability to balance Company and employee interests in an objective and fact-based manner
  • Strong communication and diplomatic skills showing a positive ‘can-do’ spirit and outlook

Komentarze (0)