Praca Network and Communication Center Regional Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca Network and Communication Center Regional Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Network and Communication Center Regional Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Working closely as a SPOC with local IT organization in entities within the designated Region
  • Acting as a link between local IT and business and NCC team (Network and Communication Center) and service providers in telecommunication services
  • Identifying and understanding requirements and managing expectations to be in line with the standard service catalog
  • In case the standard catalogue does not address the requirements, working together with NCC team to build non-standard solution.
  • Managing projects and coordinating all aspects of the telecommunication services delivery (incl. reporting, accordance with internal orders, and committed lead times)
  • Monitoring service providers’ project management and delivery organization to ensure full readiness of services on timely manner
  • Ensuring all NCC initiatives are properly and regularly communicated in the designated Region

Wymagania

  • Have an University Degree (preferably in Information Management, Engineering)
  • Over 5 years of experience in IT (focus on Service Delivery and governance, telecommunications)
  • Solid IT telecommunications background
  • Knowledge of IT service management (ITIL, ITSM)
  • Communication, business relationship management skills
  • Analytical, project management and coordination skills
  • Fluent English (written and spoken)

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goals to set up new network instances and implementations in designated region in complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Informacje dodatkowe

If you decide to participate in the recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp. z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to conduct the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.

Komentarze (0)