Praca Global Mobility Service Delivery Director - GBS Knowledge, Warsaw Warszawa, mazowieckie

Praca Global Mobility Service Delivery Director - GBS Knowledge, Warsaw Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Mobility Service Delivery Director - GBS Knowledge, Warsaw

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Take day-to-day accountability for the entire portfolio of Mobility operational services provided to mobility stakeholders:  assignees, P&C community and the broader business.  This covers both the customer facing Client Services side as well as related payroll, tax and compliance operations
  • Act as guardian of the Mobility policy and processes including exception management (policy, payroll, compliance)
  • Act as Global Business Product Owner for the mobility technology platform (Assignment Pro) and the prime contact for the system provider. Manage project and change management activities to ensure best in class technology solutions to support various processes within Mobility at JTI
  • Responsible for the day-to-day mobility vendor operational relationship (incl. contract, invoicing approval, etc.). Oversee vendor activities and support specifically related to taxation, relocation, mobility-specific data providers and technology ensuring deliverables as per Service Level Agreements are achieved
  • Be accountable for continuous improvement of the Service Delivery model such as identifying efficiencies, simplification and further standardization
  • Recruit, motivate and guide the professional development of the direct and indirect team

Wymagania

What are we looking for ?

  • You as a professional
  • University degree in Management, Economics, Finance, Human Resources qualification desirable
  • Very good working knowledge of customer service, payroll and tax
  • 10 + years in HR / Finance roles, preferably with experience of Mobility in a multinational and Global Business Service (GBS) environment
  • Fluency in English (both written and oral)

You as a person

  • Business minded with ability to balance operational requirements with the broader strategic view
  • Strong focus on continuous improvement
  • Ability to simplify complexity, embrace and drive change effectively
  • Strong customer service mindset with solid communication skills
  • Strong sense of urgency, ability to prioritize day-to-day responsibilities to meet established deadlines
  • Ability to manage financial controls and risks, solve problems and make quick decision
  • Ability to balance Company and employee interests in an objective and fact-based manner

Komentarze (0)