Praca Service Delivery Director for Marketing and Sales (GBS) Warszawa, mazowieckie

Praca Service Delivery Director for Marketing and Sales (GBS) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Service Delivery Director for Marketing and Sales (GBS)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Be responsible for achieving marketing excellence, creating superior consumer brand value and delivering category performance
  • Manage transition of marketing process from Market/Global Functions to Global Business Service centre
  • People Management (hiring, onboarding  and training the member of the team). Provide regular and actionable mentoring, feedback and professional development opportunities to direct reports
  • Drive functional agenda for Marketing function in the center in close collaboration with Global Process Owner and Headquarter
  • Update service level agreements on regular basis with Global Process Owners and respective Market counterparts
  • Drive continuous process improvement with the entire team
  • Focus on internal customer service and satisfaction and engage key stakeholders in regular performance dialogues

Wymagania

  • With University degree
  • With 10+ years work experience in marketing department in a multinational organization, people management experience
  • Have minimum 5 years experience in brand management and new product development
  • Deeply knowledgable about marketing & sales concepts
  • Experience with marketing support functions (promotion, market research, training, etc.)
  • Have good communication skills, strong analytical and project management skills
  • SAP knowledge is highly preferred
  • Fluent in English (written and spoken)
  • Visionary with proven leadership skills, self-starter

Oferujemy

  • Dynamic working environment
  • Being the part of the team of energized and driven professionals with a great spirit
  • Wide development opportunities
  • Modern office in a convenient location
  • Flexible working arrangements

Komentarze (0)