Praca Master Data Team Leader Warszawa, mazowieckie

Praca Master Data Team Leader Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Master Data Team Leader

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Managing, leading, developing, inspiring, and motivating the team.
  • Executing and evidencing any J-Sox controls 
  • Accountable for embedding J-Sox compliance as a part of daily BSC operations within the Master Data team.
  • Manage Master Data customer service for Manchester markets and/or factories ensuring that resources are allocated effectively across the Team to meet the day to day operational needs
  • Ensure all Master Data processing for designated markets and factories is carried out accurately and in line with agreed service levels, corporate policies and meeting the month-end and Year-end timetable
  • Help developing Master Data Associates to take on additional responsibilities within the team.
  • Identify areas for process improvement and manage the implementation sharing the best practice.
  • Conduct the annual appraisal and objective settings with direct reports and follow up on objectives with regular reviews. 

Wymagania

  • Excellent communication skills
  • Effective team management skills to coach, develop and motivate individuals
  • Ability to work under pressure
  • Strong organizational skills with attention to details
  • Well organized and detailed oriented

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • An ambitious goal to set up a new Global Business Center
  • The complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)