Praca Marketing Analyst Expert Warszawa, mazowieckie

Praca Marketing Analyst Expert Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Marketing Analyst Expert

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Maintenance of the Reporting One Data System (system that connects information from Retail Audit, Consumer Tracker and Finance) in one single platform, ensuring that has all the correct inputs uploaded constantly
  • Brand reporting data capture for Market Size, Market Value, Retail Audit, Consumer indicators, Trade indicators, additional data for specific reports (Market fact sheet…) via the ONE DATA System
  • Consolidation and follow up the data delivery schedule and data sources per market & KPI, data collection, validation and upload, ensuring that data inputs are in shape and form and ensuring data quality and accuracy
  • Dashboards/fact sheets creation and maintenance, which refers to issuing Management reports (Investor relations, Retail Audit, Market Fact sheet, RRP monthly reports…), and managing changes and documentation around existing dashboards on the sources under ONE DATA system scope, maintenance of the master lists of Retail Audit markets, including key Brands and manufacturers
  • Products definition and mapping, which includes SAP C-SKU creation and mapping in SAP, adding new to RARDS (retail audit tool) product master, mapping SAP C-SKUS to commercial data sources providing new codes to Nielsen, checking product attributes, etc.
  • Ensure timely and quality delivery of Brand Performance Analysis and Management (volume, financial and in-market performance)
  • Support GBS team in the data analysis and insight generation

Wymagania

  • Have an University Degree in Economics, Statistics or Finance
  • Good Sales and marketing background
  • At least 5 years in FMCG with strong focus on analytics, economics and marketing
  • Fluent English (written and spoken)
  • Local language of markets assigned is a plus
  • High expertise in managing MS Office and BI analytical tools. Expertise in advance analytical tools such as SAP/SAC (SAP analytic Clouds), Tableau, Qlik or similar
  • Proficient interpersonal and people management skills

Oferujemy

  • Ambitious goal to set up new Global Business Service Center environment of working with multiple stakeholders in leading FMCG company
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan

Komentarze (0)