Praca Talent Acquisition & Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Acquisition & Engagement Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Acquisition & Engagement Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

JOB PROFILE

The Talent Acquisition & Engagement Manager will be in charge of planning, developing and managing talent acquisition and employee engagement processes and strategies. The incumbent will identify business needs and develop sustainable talent acquisition and hiring plans and strategies with close cooperation with GBS (Global Business Services, JTI’s business unit  based in Warsaw). The candidate will design, plan and execute employer branding activities to build JTI brand equity among external candidates (including GenZ) as well as encourage employees to be brand ambassadors.

The TA&E Manager will perform employee satisfaction evaluations and develop various employee engagement initiatives to improve their experience and retention (eg. onboarding, well-being activities).

Wymagania

We are looking for an ambitious and self-driven personality to join our team! As a TA&E Manager you will be responsible for planning, developing and implementing sustainable Talent Acquisition strategy and reinforcing Engagement among our employees using HR metrics and latest digital technologies.

In order be successful in this role you will be required to have following experience and competences:   

  • MA University degree
  • Few years of in-house experience as TA&E Manager or similar HR role preferably in FMCG/Pharma
  • In-depth knowledge of full employee life cycle
  • Proven track of records in recruitment area including experience in different selection methods and in hiring for senior manager positions
  • Hands-on experience in employer branding strategies including Social Media and Content Marketing, Internship Programs
  • Experience in working in agile teams will be an additional advantage
  • Business acumen and problem-solving skills
  • Project management skills
  • Team player with great interpersonal and communication skills
  • Polish and English fluency is a must

Komentarze (0)