Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Kraków, małopolskie
Nr ref. KDOKF/U
Opis stanowiska
PROFIL PRACOWNIKA
Wymagania
TWOJE ZADANIA
Oferujemy
DLA CIEBIE
Informacje dodatkowe
Do Twoich zadań na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta będzie należeć wsparcie techniczne i merytoryczne, obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych, a także czynne uczestnictwo w procesie wdrażania naszych systemów. Poszukujemy osób komunikatywnych z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz języka francuskiego.
Forma kontaktu
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikowania przez formularz na stronie: https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-francuskim-service-desk-edi/