Praca Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego Katowice i woj. śląskie, śląskie

Praca Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego Katowice i woj. śląskie, śląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Miejsce: Katowice i woj. śląskie, śląskie

Opis stanowiska

  • Realizacja kampanii sprzedażowych poprzez kanał telefoniczny
  • Obsługa e-mail i formularzy kontaktowych
  • Obsługa infolinii przychodzącej i wsparcie użytkowników
  • Bezpośrednia współpraca z dyrektorem sprzedaży z innymi działami w firmie (marketing, IT)

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane: ekonomiczne lub finansowe)
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta poprzez kanały zdalne (min. 1 rok)
  • Znajomość standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz otwartość
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Nastawienie na cel i rozwój w zakresie sprzedaży
  • Mile widziana wiedza w zakresie usług finansowych dla firm (np. faktoring)

Oferujemy

  • Praca w firmie z nowoczesnej branży FinTech
  • Umowa o pracę
  • Miesięczny okres wdrożenia i szkolenie z dyrektorem sprzedaży
  • Praca w kilkuosobowym zespole specjalistów na zróżnicowanych projektach
  • Komfort pracy na bazie klientów biznesowych Grupy Kapitałowej Comarch
  • Znakomite środowisko do rozwoju i przyjazną atmosferę pracy
  • Parking firmowy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

Informacje dodatkowe

Comarch Finance Connect  to innowacyjna firma technologiczna z branży FinTech należąca do Grupy Kapitałowej Comarch, łącząca dostawców usług finansowych z użytkownikami systemów ERP. Naszą misją jest upraszczanie procesów w przedsiębiorstwach, poprzez automatyzację obsługi finansów. 

Jeśli chcesz razem z nami rozwijać nowoczesną spółkę FinTech oraz swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, sprawdź ofertę i aplikuj!

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko doradcy ds. obsługi użytkowników biznesowych, do której obowiązków będą należeć m.in.
obsługa formularzy kontaktowych i połączeń telefonicznych, wsparcie użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania platformy finansowej a także realizacja kampanii sprzedażowych skierowanych do klientów biznesowych.

Komentarze (0)