Specjalista ds. reklamy internetowej to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby, które pragną pozyskać dogłębną wiedzę oraz liczne umiejętności w zakresie marketingu internetowego i tym samym otworzyć sobie wiele drzwi do interesujących stanowisk pracy. W toku studiów studenci poruszają się po zagadnieniach: podstaw zarządzania, narzędzi informatycznych, ekonomii menedżerskiej, zarządzania zasobami ludzkimi, zastosowania arkuszy kalkulacyjnych, badań marketingowych czy zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Ponadto, zaznajamiają się z mediami społecznościowymi, grafiką komputerową oraz systemami informatycznymi.
Specjalista ds. reklamy internetowej to ścieżka kształcenia, która umożliwia pozyskanie bardzo szerokiej i nowoczesnej wiedzy. Oprócz tego, studenci rozwijają umiejętności w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania zasobami ludzkimi, budowania strategii marketingowej firmy, prowadzenia profili w mediach społecznościowych oraz posługiwania się programami graficznymi.
Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci przygotowani są do pracy na takich stanowiskach jak: menedżer do spraw marketingu, specjalista do spraw marketingu internetowego, specjalista do spraw e- commerce, specjalista do spraw social media.