Praca e-Commerce Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca e-Commerce Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | e-Commerce Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

E-Commerce Coordinator role reports to E-Commerce Manager. The person at this position supports E-Commerce Manager in implementation of e-commerce processes, online sales of the brand, in overseeing the look and feel of the website/ store.

What will you do - Responsibilities:

  • Co-creating comprehensive e-commerce development plan aligned with E-Commerce Manager and in line with Digital strategy and tacticts coherent with Brand, market and HQ/ DBU
  • Supporting operational processes related to Direct To Consumer eCommerce implementation and store functioning to provide seamless business and customer experience
  • Being responsible for customer acquisition and retention execution
  • Co-operating with media, performance agencies and third-party suppliers
  • Co-operating closely with web and software developers on e-commerce platform and e-CRM implementation and its further development 
  • Supporting data collection, analytics and performance reporting of digital channels in order to track key e-commerce and digital KPIs and look after sales results
  • Supporting E-Commerce manager in providing insights on e-commerce and online channels

Wymagania

  • University degree in business, marketing, economics, and/or social sciences, IT 
  • Knowledge of eCommerce and digital marketing principles, consumer acquisition strategies and content creation processes
  • 2-3 years of professional experience in eCommerce and digital marketing, preferably at retail/FMCG or agency
  • Very good English (both verbal and written)
  • Good understanding of DTC e-commerce landscape and business operations
  • Understanding technical aspects required to run e-commerce, consumer acquisition and retention activities     
  • Strong interpersonal and communication skills 
  • Strong project management skills               
  • Analytical thinking
  • Good team player

Komentarze (0)