Praca Specjalista ds. Procesów Biznesowych - sharepoint developer Łódź, łódzkie

Praca Specjalista ds. Procesów Biznesowych - sharepoint developer Łódź, łódzkie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Specjalista ds. Procesów Biznesowych - sharepoint developer

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • Automatyzacja procesów i projektowanie aplikacji biznesowych w środowisku Office 365 (główne narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, Ms Excel, VBA);
  • Administrowanie wypracowanych oraz istniejących rozwiązań;
  • Aktywne wspieranie projektów Industry 4.0;
  • Uczestnictwo i prowadzenie projektów usprawniających procesy biznesowe;
  • Zarządzanie procesem modelowania procesów biznesowych;
  • Analizowanie potrzeb biznesowych i projektowanie rozwiązań z propozycjami usprawnień;
  • Promowanie podejścia Agile w organizacji poprzez bezpośrednią współpracę z zespołami;
  • Wsparcie doradcze w zakresie doboru oprogramowania i systemów w organizacji.

Wymagania

  • Wyksztalcenie wyższe (Preferowane kierunki Informatyka w biznesie, Analityka biznesowa, Zarządzanie Inżynierią Produkcji, Automatyzacja Procesów Biznesowych);
  • Minimum roczne doświadczenie w projektowaniu rozwiązań z wykorzystaniem Power Apps, Power Automate, Sharepoint
  • Praktyczna znajomość budowania aplikacji low-code / no-code;
  • Praktyczna znajomość MS Excel oraz Visual Basic for Applications (VBA);
  • Znajomość Nintex Forms oraz Nintex Workflows będzie dodatkowy atutem;
  • Znajomość HTML + CSS będzie dodatkowym atutem;
  • Samodzielność w działaniu i wysoka proaktywność;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów, w tym m.in. Karta Lunch Pass (300 zł/m-c), prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe;
  • Możliwość uzyskania dodatkowych benefitów poprzez udział w programie dla Pracowników;
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej;
  • Możliwość rozwoju oraz realny wpływ na działania firmy;
  • Przyjazną atmosferę i relacje oparte na szacunku

Komentarze (0)