Praca Koordynator ds. Projektów Digital B2B Warszawa, mazowieckie

Praca Koordynator ds. Projektów Digital B2B Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Koordynator ds. Projektów Digital B2B

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • Przygotowaniem, wdrażaniem i optymalizowaniem strategii funkcjonowania i rozwoju platformy online B2B
  • Zarządzaniem procesami związanymi z cyklem życia użytkownika platformy oraz aktywizacją użytkownika w module e-commerce
  • Realizacją KPI dla platfromy B2B
  • Realizacją aktywacji wspierających projekty komercyjne w ramach cykli sprzedażowych, zgodnie z zaplanowanym budżetem i planem cykli
  • Analizą danych marketingowych w celu przygotowania rekomendacji strategicznych
  • Tworzeniem i zarządzaniem wewnętrzną grupą projektową platformy oraz wsparciem i szkoleniem członków zespołu projektowego
  • Współpracą z innymi działami, z dostawcami lokalnymi oraz współpracą ze strukturami globalnymi przy wdrażaniu nowych funkcjonalności

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: e-commerce, marketing, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne
  • Około 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów w zakresie aktywacji konsumenckiej online
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Zaawansowaną znajomość środowiska MS Office (Outlook, Excel, Power Point, Teams)
  • Znajomość narzędzi Google (Google Analytics, HotJar, Google Tag Manager, Google Optimize), marketing automation oraz systemów CMS będzie dodatkowym atutem
  • Efektywność operacyjną: zarządzanie sobą w czasie i umiejętności organizacyjne

Komentarze (0)