Digital marketing i social media to propozycja kształcenia, wychodząca naprzeciw potrzebom i wymaganiom współczesnego rynku i kierowana jest do osób, które poważnie zastanawiają się nad związaniem swojej przyszłości zawodowej ze światem marketingu. Osoby wybierające tę ścieżkę studiowania spotykają się z takimi zagadnieniami jak: marketing internetowy, strategie marketingowe, narzędzia i techniki tworzenia treści, media społecznościowe czy planowanie skutecznej kampanii medialnej.
Studenci nabywają umiejętności w zakresie: prowadzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych, dobierania narzędzi oraz kanałów działań marketingowych w zależności od celów danej marki, analizowania wyników prowadzonych działań marketingowych oraz tworzenia interesujących, przyciągających uwagę treści.
Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw marketingu internetowego, specjalista do spraw reklamy w mediach społecznościowych, Brand Manager, Copywriter.