Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Branding i komunikacja marki to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych pozyskaniem interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu nauk humanistycznych, a w szczególności na temat licznych elementów i rodzajów komunikacji. Studia pozwalają zapoznać się z zagadnieniami komunikacji społecznej, komunikacji w sieci, komunikacji z klientem, kultury audiowizualnej, kultury języka, fotografii, a także sztuki i kultury współczesnej.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: psychologii społecznej, zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzaniu jakością, mediacjom i negocjacjom biznesowym, zarządzaniu projektami, a także budowaniu marki, strategiom zarządzania marką, projektowaniu graficznemu czy trendom kulturowo- społecznym.
Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia wyróżniają się jasno określoną wiedzą oraz konkretnymi umiejętnościami. Potrafią komunikować się w kontekście kulturowo-społecznym w celu wzmocnienia siły i pozycji marki firmy, instytucji i marki osobistej, a także posługiwać się różnymi narzędziami, przydatnymi w działaniach marketingowych. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć pracę na stanowiskach specjalisty lub menedżera, w miejscach związanych z zarządzaniem marką, marketingiem, promocją, reklamą oraz komunikacją z klientem.