Praca Key Account Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Key Account Manager Warszawa, mazowieckie

VEOLIA profil

Jesteśmy wspólnotą. Dbamy i szanujemy się nawzajem. Mamy poczucie, że będąc częścią ekologicznej transformacji w Polsce, codziennie zmieniamy świat na lepszy.

Zależy nam by każdy z nas mógł w pełni wykorzystać swój potencjał, czuł się ważny i szanowany. Jesteśmy różni i to nas wyróżnia. Wierzymy że zespoły tworzone przez ludzi z różnych pokoleń są dobrym rozwiązaniem, bo uczymy się i inspirujemy nawzajem.

Jesteśmy odpowiedzialni, szanujemy ludzi, środowisko naturalne i różnorodność. Realizujemy innowacyjne projekty, solidaryzujemy się z kolegami i z firmą, jesteśmy zorientowani na klienta.

Firma: VEOLIA | Key Account Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  1. Realizacja procesu sprzedaży w relacjach z nowymi i dotychczasowymi klientami poprzez:
    • samodzielne i aktywne pozyskiwanie klientów w wyznaczonych obszarach oraz budowanie relacji na rynku regionalnym,
    • monitorowanie rynku z uwzględnieniem czynników obiektywnych i subiektywnych,​
    • przedstawianie ofert klientom, negocjowanie ich oraz koordynowanie,
    • ​budowanie doświadczenia klienta poprzez rozwijanie świadomości, komunikowanie korzyści, podtrzymywanie zainteresowania i doprowadzenie do podpisania umowy przyłączeniowej i innych umów sprzedaży.
  2. Zarządzanie współpracą z klientem, zapewniając mu opiekę i budując długotrwałe relacje.
  3. Ewidencjonowanie podejmowanych czynności handlowych związanych z pozyskaniem Klienta, planowaniem pracy własnej i przyszłego wyniku sprzedaży, oceny rynku, oceny zachowań konkurencji, trendów cenowych.
  4. Ewidencjonowanie czynności związanych z realizacją umowy handlowej w celu zapewnienia danych Spółce oraz Spółce operacyjnej.
  5. Kontakt z klientem w zakresie realizacji umowy handlowej.
  6. Nadzorowanie realizacji zapisów umowy.
  7. Przygotowywanie analiz opłacalności inwestycji zgodnie z wytycznymi Grupy.

Wymagania

  1. Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe: inżynieria środowiska, energetyka.
  2. Doświadczenie w prowadzeniu projektów, obsłudze inwestycji, obsłudze klienta, mile widziane w sektorze ciepłowniczym.
  3. Podstawowa znajomość rynku energetycznego, w tym zasad przyłączeń do sieci cieplnej.
  4. Znajomość obsługi środowiska Google Workspace, pakietu Microsoft Office (szczególnie MS Word, MS Excel). 
  5. Mile widziana podstawowa znajomość SAP, Hadrone, Salesforce, systemów klasy GIS.
  6. Nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  7. Umiejętność pracy w zespole.
  8. Komunikatywność i dobra organizacja pracy.
  9. Umiejętność budowanie relacji z klientami.
  10. Podstawowa wiedza ekonomiczna oraz prawnicza w zakresie tworzenia umów.
  11. Prawo jazdy kat. B.    

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

Komentarze (0)