Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
Purpose of the position is to support various project implementation activities & subsequent ongoing continuous improvement and operational support through provision of consulting expertise in Enterprise Service Management process & solution design, solution configuration (where required), testing & training. This role will support the introduction & continuous improvement of Enterprise Service Management delivery within GBS as well as ensuring ongoing high level of delivery of technology services. He/she needs to keep up-to-date with Enterprise Service Management technology solutions (ServiceNow), & ensures end-users are up-to-date & knowledgeable of the systems, business processes & best practices. Other responsibilities include Business Relationship Management, project management, ensuring legal & data compliance, service delivery & vendor management. This role primarily interacts with Global Business Services, supporting business functions involved in the end-to-end delivery of business services supported by Global Business Services, & software providers. The role will work in close collaboration with other BTS teams & SNDC teams colleagues (e.g. Finance BTS in support of delivery of Finance services, etc), as well as with various business stakeholders and MyJTI Product Owners.
Main areas of responsibilities:
Wymagania