Praca Positions Cost Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Positions Cost Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Positions Cost Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Closely cooperating with the system users and acting as the main advisor for various P&C-related queries (such as, but not limited to SAP HR, labor cost, P&C processes, and procedures)
  • Being in touch with Power Users from more than 100 different JTI entities. With a global scope, having the opportunity to work with a wide variety of cultures and business practices, driving consistency and efficiency across the organization
  • Empowering Power Users by upskilling them with system knowledge, offering guidance during the planning cycles, organizing trainings and webinars, and showing new system functionalities as updates are being done
  • Being responsible for onboarding new entities to the myPositionsCost tool and maintaining training portal materials
  • As a part of the cross-functional team, collaborating intensively with Finance and IT to coordinate new system developments based on customer feedback and to improve system performance
  • Exploring and assessing the integration of ChatJTI within the new tool to enhance user experience and streamline self-service support process
  • Including payroll data load tracking, access provision to "myPositionsCost, audit of roles
  • During the financial planning cycle, being responsible for the Positions & Labor cost planning process, deadlines establishing, providing planning instructions, and sending communications. Additionally, overseeing the central locking of the system

Wymagania

  • University degree preferably in economics, finance, or accounting    
  • Minimum 3-4 years of experience in a multinational organization, with a background in Finance, FP&A, or position planning
  • Excellent knowledge of English
  • Strong knowledge of SAP and Excel
  • Customer orientation and interpersonal skills, proactive mindset, a strong sense of urgency, and ability to work autonomously with a structured approach
  • Analytical skills to interpret and communicate results of planning, and ability to provide constructive suggestions to challenge the status quo
  • Strong communication skills

Komentarze (0)