Praca Kierownik Procesu Kraków, małopolskie

Praca Kierownik Procesu Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Kierownik Procesu

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. SD/U

Opis stanowiska

  • Organizowanie pracy zespołów Service Desk i kontrolowanie poprawności wykonania zadań
  • Dbanie o przestrzeganie standardów obsługi klienta
  • Zwiększanie i kontrolowanie efektywności zespołu Service Desk
  • Aktywny udział w procesie związanym z obsługą eskalacji w zakresie analizy przypadku, obsługi komunikacji z klientem i inicjowania działań korygujących
  • Identyfikacja rozwiązań wymagających wdrożenia lub działań korygujących oraz ich inicjowanie w zakresie uzgodnionym z przełożonym
  • Wyznaczanie i monitorowanie osiągania założonych współczynników jakościowych
  • Motywowanie i szkolenie zespołu specjalistów Service Desk
  • Wdrażanie nowych pracowników (realizacja procedury onboardingowej i szkolenia stanowiskowe)
  • Nadzór nad zadaniami i terminami, aby doprowadzić je do pomyślnego zakończenia.
  • Wdrażanie i nadzór nad usprawnieniami lub zmianami
  • Nadzorowanie systemów informacji wewnętrznej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym
  • Doświadczenie w projektach/usługach związanych z infrastrukturą IT lub produkcją/utrzymaniem oprogramowania
  • Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
  • Profesjonalne podejście do obowiązków
  • Odpowiedzialność, rzetelność oraz terminowość
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności organizacji czasu pracy, nadawania priorytetów zadaniom, podejmowania decyzji

Oferujemy

  • Indywidualny plan szkoleń i dopasowane ścieżki rozwoju zawodowego
  • Model pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi i doświadczonymi specjalistami, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Komentarze (0)