Praca Specjalista ds. marketingu produktowego - Product Marketing Specialist Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. marketingu produktowego - Product Marketing Specialist Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. marketingu produktowego - Product Marketing Specialist

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. PM/U

Opis stanowiska

  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych przy współpracy z innymi marketerami oraz zespołami sprzedażowymi
  • Zarządzanie kampaniami online i offline
  • Opracowywanie treści marketingowych, takich jak broszury, materiały promocyjne, strony www przy współpracy z copywriterem, product managerami, grafikami
  • Wsparcie działań w obszarze SEO, PR, Social Media - ścisła współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za te działania
  • Analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
  • Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) marketingu
  • Monitorowanie trendów i działań konkurencji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obszarze:

wykorzystania narzędzi marketingowych, takich jak CRM, platformy do automatyzacji marketingu, analizy danych oraz innych wspierających efektywną strategię marketingową

marketingu produktowego - szczególnie w branży IT będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość strategii marketingu online, w tym kampanii reklamowych, content marketingu, social media itp.
  • Umiejętność:

analizy danych rynkowych, działań konkurencji oraz skuteczności kampanii marketingowych

efektywnego zarządzania projektami marketingowymi

integrowania działań online i offline dla zwiększenia widoczności produktu

  • Zdolność wyciągania wniosków i dostosowywania strategii w oparciu o dane
  • Znajomość działań marketingowych offline, takich jak organizacja wydarzeń branżowych, konferencji, itp.
  • Bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Różnorodne projekty marketingowe 
  • Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze digital marketingu
  • Szereg intensywnych szkoleń produktowych
  • Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefę rekreacyjną, z basenem i siłownią, a nawet stołówkę
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Komentarze (0)