Praca CRM & Web Data Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca CRM & Web Data Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | CRM & Web Data Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 99209

Opis stanowiska

  • As the CRM & Web Data Analyst in the area of Digital Marketing, you will:
  • Collect, process, and analyze data from various sources, including web analytics, databases, and CRM systems
  • Monitor and analyze website performance using tools like Google Analytics, Adobe Analytics, or similar platforms. Provide insights to optimize website performance, user experience, and marketing campaigns
  • Generate regular reports and dashboards to communicate findings and insights to stakeholders
  • Create clear and compelling data visualizations to present complex data in an understandable manner
  • Ensure data accuracy and integrity by performing regular data audits and validation
  • Identify trends, patterns, and anomalies in data to provide actionable recommendations
  • Work closely with internal Brand, Consumer Activation, Sales, Finance, Legal HQ/ DBU and IT teams, as well as with 3rd parties, digital agencies, web and software developers who contribute to aligned KPIs    

Wymagania

  • University degree in Data Science, Statistics, Computer Science, or a related field
  • Min. 2 years of experience in data analysis, web analytics, or a related role
  • English - very good (both verbal and written) 
  • Proficiency in web analytics tools (e.g., Google Analytics, Adobe Analytics)
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Experience with data visualization tools (e.g., Tableau, Power BI)
  • Proficiency in SQL and data manipulation
  • Excellent communication and presentation skills
  • Attention to detail and a high level of accuracy        

Oferujemy

  • Full-time employment contract
  • Professional onboarding during your first months at JTI
  • Individual approach to your development plan including certified trainings organized by both external and internal trainers
  • Opportunity to work in open atmosphere in modern office in a group of team-players
  • Attractive package of benefits, including among others: private healthcare, sport-card, life insurance, pension plan (when you are here, check our cafeteria system!)
  • Work in a 50/50 hybrid system model

Komentarze (0)