Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Capgemini to wielokulturowa organizacja i światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej. Naszym celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie klientom całej gamy możliwości cyfrowego świata. Kierujemy się przekonaniem, że wartość biznesowa technologii pochodzi od ludzi i powinna im służyć.
W Polsce działamy od 1996 roku i jako największy zagraniczny inwestor z sektora nowoczesnych usług biznesowych w kraju, tworzymy miejsce przyjazne młodym ludziom, którzy dopiero zaczynają drogę zawodową, jak również doświadczonym specjalistom, którzy z chęcią dzielą się z innymi swoją wiedzą.
Od wielu lat jesteśmy nagradzani certyfikatem Top Employer Polska, a od 2021 roku także Top Employer Europe.
Miejsce: Gdańsk, pomorskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Opole, opolskie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie
Nr ref. ID 276679-en_GB
Opis stanowiska
Capgemini is a global major in value-added “Intelligent Supply Chain Operations” services for its clients. This is also a key focus area of organization growth. You will be part of a Practice team that plays a critical role in pre-sales and delivery of Supply Chain transformation through assessments, solution shaping and transformation projects for large multi-year services engagements.
YOUR TASKS:
Wymagania
Oferujemy