Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
                                 
                            
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Nr ref. 98963
Opis stanowiska
To uphold high data quality standards, the Service Delivery Manager works closely with the Data Governance team to ensure full adherence to the data governance framework, implementing policies and controls that enhance overall data quality. This partnership ensures that governance principles are embedded in issue resolution, preventing data inconsistencies from recurring and improving trust in data assets.
Additionally, this role manages multiple data chapters embedded within product clusters. These chapters are actively involved in each demand and new capability development, ensuring that the impact on data lineage, data models, and overall data quality is properly assessed. The Service Delivery Manager ensures seamless communication between these embedded data experts, product teams, and support functions to proactively prevent issues before they arise.
Beyond incident resolution, the Service Delivery Manager ensures a continuous improvement feedback loop with the product team, bringing insights from recurring data issues to enhance data models, ingestion processes, and overall data architecture. They generate monthly dashboards to monitor data quality trends, issue resolution progress, and the efficiency of corrective actions.
To maintain motivation and build expertise, this role facilitates team rotation across different data domains and support functions, allowing team members to work on a variety of data-related challenges, participate in new feature developments, and strengthen their analytical capabilities.
What will you do - Responsibilities:
Wymagania
Technical & Functional Skills:
Soft Skills:
Languages & Computer Skills:
Informacje dodatkowe
After applying, if selected, please anticipate the following within 1-3 weeks of the job posting closure: Phone screening with Talent Advisor > Assessment tests > Interviews > Offer. Each step is eliminatory and may vary by role type.
At JTI, we strive to create a diverse and inclusive work environment. As an equal-opportunity employer, we welcome applicants from all backgrounds. If you need any specific support, alternative formats, or have other access requirements, please let us know.