Praca Regionalny/-a Koordynator/-ka ds. Aktywności Konsumenckiej 1-2-1 Gdynia, pomorskie

Praca Regionalny/-a Koordynator/-ka ds. Aktywności Konsumenckiej 1-2-1 Gdynia, pomorskie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Regionalny/-a Koordynator/-ka ds. Aktywności Konsumenckiej 1-2-1

Miejsce: Gdynia, pomorskie

Nr ref. 102768

Opis stanowiska

  • Realizacją działań z zakresu niepublicznej promocji i wspierania sprzedaży wyrobów tytoniowych poprzez skuteczną implementację strategii konsumenckiej
  • Zarządzaniem bezpośrednimi i pośrednimi podwładnymi poprzez zwiększanie motywacji oraz dostarczanie wartościowych szkoleń i coachingu
  • Realizacją krótko i długoterminowych zadań operacyjnych z wykorzystaniem podległych zespołów
  • Zarządzaniem swoim czasem, procesami i monitoringiem zgodności osiąganych wyników z wyznaczonymi KPI
  • Współpracą wewnątrz regionu oraz z innymi działami organizacji tj.: Dział Sprzedaży, Consumer Strategy, Horeca, Own Store

Wymagania

  • masz min. rok doświadczenia w sprzedaży i/lub marketingu (mile widziane doświadczenie w promocjach konsumenckich i/lub eventach),
  • znasz język angielski na poziomie min. B1,
  • szybko się uczysz, jesteś zorganizowany oraz potrafisz planować pracę własną i zespołu,
  • pracujesz na co dzień z Excelem i myślisz analitycznie,
  • masz aktualne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Bogaty pakiet benefitów
  • Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Informacje dodatkowe

Po złożeniu wniosku, jeśli zostaniesz wybrany, spodziewaj się następujących rzeczy w ciągu 1-3 tygodni od zamknięcia ogłoszenia o pracę: Rozmowa telefoniczna z rekruterem  > Testy > Rozmowa z Menadżerem > Oferta. Każdy krok jest eliminacyjny i może się różnić w zależności od rodzaju stanowiska.

W JTI dążymy do stworzenia zróżnicowanego i inkluzywnego środowiska pracy. Jako pracodawca zapewniający równe szanse, jesteśmy otwarci na kandydatów ze wszystkich środowisk. Zobowiązujemy się do zapewnienia rozsądnych dostosowań dla kandydatów ze szczególnymi potrzebami. Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek udogodnień, poinformuj o tym rekrutera podczas procesu selekcji.

Komentarze (0)