Praca Kierownik/-czka ds. Klientów Hurtowych Warszawa, mazowieckie

Praca Kierownik/-czka ds. Klientów Hurtowych Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Kierownik/-czka ds. Klientów Hurtowych

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 102736

Opis stanowiska

  • Tworzenie i rozwijanie strategii dla kluczowych klientów hurtowych tak, by przekładały się na realne wyniki biznesowe
  • Realizowanie celów sprzedażowych i biznesowych
  • Planowanie, rozwój i wdrażanie strategii marek oraz kanałów z myślą o maksymalnym potencjale klientów, którymi się opiekujesz
  • Świadome i efektywne zarządzanie budżetem
  • Ścisła współpraca z innymi działami, by zapewnić spójność działań i skuteczną egzekucję kontraktów

Wymagania

  • Masz min. 4-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym co najmniej 2 lata w zarządzaniu zespołem i bezpośrednim zarządzaniu klientem
  • Nie boisz się kwestionować utartych schematów i szukać lepszych rozwiązań
  • Doskonale odnajdujesz się w kontaktach z ludźmi: potrafisz słuchać, przekonywać i budować relacje oparte na zaufaniu
  • Podejmujesz decyzje z odwagą i kreatywnością: szukasz nieszablonowych dróg do celu, jesteś osobą przedsiębiorczą i konsekwentną w działaniu
  • Myślisz analitycznie i swobodnie pracujesz z danymi; wyciągasz wnioski, które realnie wpływają na decyzje biznesowe
  • Znasz język angielski na poziomie B2
  • Masz aktualne prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Bogaty pakiet benefitów
  • Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Informacje dodatkowe

Po złożeniu wniosku, jeśli zostaniesz wybrany, spodziewaj się następujących rzeczy w ciągu 1-3 tygodni od zamknięcia ogłoszenia o pracę: Rozmowa telefoniczna z rekruterem  > Testy > Rozmowa z Menadżerem > Oferta. Każdy krok jest eliminacyjny i może się różnić w zależności od rodzaju stanowiska.

W JTI dążymy do stworzenia zróżnicowanego i inkluzywnego środowiska pracy. Jako pracodawca zapewniający równe szanse, jesteśmy otwarci na kandydatów ze wszystkich środowisk. Zobowiązujemy się do zapewnienia rozsądnych dostosowań dla kandydatów ze szczególnymi potrzebami. Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek udogodnień, poinformuj o tym rekrutera podczas procesu selekcji.

Komentarze (0)