Praca Planista Łańcucha Dostaw Rzeszów, podkarpackie

Praca Planista Łańcucha Dostaw Rzeszów, podkarpackie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Planista Łańcucha Dostaw

Miejsce: Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska

  • Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez terminową dostawę materiałów pośrednio produkcyjnych na linie montażowe/obszar wtryskowy.
  • Tworzenie oraz aktualizacja harmonogramów dostaw w oparciu o plan produkcji.
  • Monitorowanie dostaw, identyfikacja ryzyk oraz zapobieganie ich powstawaniom.
  • Doskonalenie procesów oraz narzędzi w obszarze planowania materiałowego, zamówień, dostaw.
  • Analiza, monitorowanie, optymalizacja stanów magazynowych w podległym obszarze.
  • Identyfikacja materiałów nierotujących oraz inicjowanie działań umożliwiających ich wykorzystanie.
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu zapasów przy jednoczesnym dbaniu o poprawny poziom KPI.  
  • Utrzymywanie odpowiednich relacji z dostawcami, optymalizacja kosztów w Łańcuchu Dostaw.
  • Ocena dostawcy oraz tworzenie planów naprawczych z dostawcą w celu podnoszenia jakości dostaw.
  • Rozliczenia księgowe i formalne transakcji zakupu.
  • Rozliczenia reklamacji dot. nieprawidłowości w dostawach materiałów.
  • Wsparcie przy projektach wdrożeniowych w zakresie przekazanym przez przełożonego.
  • Koordynacja procesu wprowadzania zmian produkcyjnych; weryfikacja i nadzór nad zapasem wycofywanych/ zmienianych materiałów w procesie zmiany; dbałość o terminowe wprowadzanie zmian w produkcji seryjnej, raportowanie statusu zmian dla całej sekcji,
  • Koordynacja procesu phase-in dla nowych VIBów (potwierdzanie terminów SOP, partii próbnych, próbnych wtrysków, dostępności materiałów i innych niezbędnych do uruchomienia produkcji w obszarze SC)
  • Koordynacja procesu phase-out w zakresie zużycia materiałów wycofywanych, planowanych wolumenów do ukończenia produkcji, terminów LP, i komunikacji z zaangażowanymi obszarami.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka/transport/ekonomia.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Dział Zakupów/ Planowania/ Logistyka).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2.
  • Znajomość SAP moduł PP.
  • Znajomość zagadnień transportowo/logistycznych mile widziana.
  • Znajomość EXCEL na poziomie bardzo dobrym (stosowanie złożonych formuł/tabel przestawnych).
  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
  • Odporność na stres i pracę pod presją czasu.

Oferujemy

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
  • Pakiet szkoleń i działań rozwojowych;
  • umowa o pracę na czas zastępstwa.

Komentarze (0)