Praca Contract Service Center Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Contract Service Center Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Contract Service Center Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Organizational Management: Ensure that timely and accurate service is delivered to stakeholders (Markets, Entities, Regions, and HQ) in full compliance with the standards outlined in the SLA’s.
  • People Management: completing and overseeing 30 Team members in the areas of contract management, including drafting, reviewing, executing and filing of all contracts and supervising of the litigation reporting specialist.
  • Leading and managing the Contract Service Center by elaborating and implementing strategies for the development of the CSC.
  • Participating in the design and transfer of the contract management activities and the litigation reporting digitalization activities to the GBS. 
  • Providing direction and advice in all stages of the CSC services with best practices and conformation with the applicable rules
  • Coordinate actions with the business, the relevant legal teams and procurement to resolve any existing contract conflicts and report on a regular basis the status of the contract processes to management.
  • Create an inclusive, transparent and professional CSC culture that is consistent with JTI and Legal department values and culture.

Wymagania

You as a professional:

  • Master’s Degree in Law,
  • At least 10 years of experience in a multinational organization, preferably managerial experience in a Shared Service environment.
  • Fluent written and spoken English, and other languages would be an asset.
  • Profound knowledge in Compliance and the full contract lifecycle process.
  • Strong People Management and Leadership skills

Oferujemy

We offer:

  • Stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees
  • Flexible working hours and no dress code imposed
  • Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance

Komentarze (0)