Praca Contract Service Center Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Contract Service Center Manager Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Contract Service Center Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Organizational Management: Ensure that timely and accurate service is delivered to stakeholders (Markets, Entities, Regions, and HQ) in full compliance with the standards outlined in the SLA’s.
  • People Management: completing and overseeing 30 Team members in the areas of contract management, including drafting, reviewing, executing and filing of all contracts and supervising of the litigation reporting specialist.
  • Leading and managing the Contract Service Center by elaborating and implementing strategies for the development of the CSC.
  • Participating in the design and transfer of the contract management activities and the litigation reporting digitalization activities to the GBS. 
  • Providing direction and advice in all stages of the CSC services with best practices and conformation with the applicable rules
  • Coordinate actions with the business, the relevant legal teams and procurement to resolve any existing contract conflicts and report on a regular basis the status of the contract processes to management.
  • Create an inclusive, transparent and professional CSC culture that is consistent with JTI and Legal department values and culture.

Wymagania

You as a professional:

  • Master’s Degree in Law,
  • At least 10 years of experience in a multinational organization, preferably managerial experience in a Shared Service environment.
  • Fluent written and spoken English, and other languages would be an asset.
  • Profound knowledge in Compliance and the full contract lifecycle process.
  • Strong People Management and Leadership skills

Oferujemy

We offer:

  • Stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees
  • Flexible working hours and no dress code imposed
  • Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance

Komentarze (0)